Monday, November 1, 2010

Inilah geran tanah yang diberi kepada rakyat disahkan oleh Kerajaan Negeri Kelantan pimpinan Nik Aziz Nik Mat. Siap pakej 10 hektar tanah ladang dan sebuah rumah. Geran ini diberikan kepada 300 orang penduduk yang menginap di DUN Galas.

Namun penantian demi penantian. Tiada juga maklum balas. Mungkin jumlah 300 pemilik geran ini merupakan jumlah yang kecil. Jika tidak dikotakan pun, tiada masalah. Nik Aziz sendiri telah berjanji akan memberikan geran tanah tersebut.

20 tahun memerintah. Inilah hasil mereka. Pada zahirnya mereka dikatakan melahirkan pemimpin ulung Islam. Bila dikaji batilnya, mereka hanya menggunakan Islam sebagai alat karier politik mereka.

Sedih melihat terseksanya mereka. Lihatlah betapa zalimnya Kerajaan Negeri PAS Kelantan. Saya war-warkan kita dedahkan perkara ini kepada kesemua masyarakat setempat di Galas yang masih buta hati akibat ditipu PAS Kelantan.

Jutaan Terima Kasih kepada 'Pengundi Setia Sungai Siput' dan kumpulan Skuad Sayang Pergerakan Wanita Umno Malaysia yang diketuai oleh YB. Dato Hamidah Osman sebagai Ketua Penerangan Pergerakan Wanita Umno Malaysia. Ini merupakan hasil titik peluh mereka mendedahkan perkara ini.


Nik Aziz.... Tidurlah... Tidur... Kamu biarkan rakyat kamu merana...



Post by... Melayu CinDia


1 comments:

Anonymous said...

hahahaha bro.............

Nama pun lain. SIJIL dengan GERAN.

SIJIL sekadar surat pengakuan saja.
GERAN dokumen penyataan hak keatas sesuatu benda atau harta.