Saturday, November 20, 2010


Belum habis rasa kebas punggung Anwar Ibrahim balik dari Australia, satu pendedahan akan dilakukan bagi membuktikan sifat talam dua muka beliau yang menghentam DAP dan PAS dari ‘belakang’ sewaktu PRK DUN Penanti dahulu.


Bukti tersebut dirakamkan di Yayasan Aman dua tahun lalu semasa mesyuarat tentang pembahagian kerusi bagi kawasan utara. Ketika itu Anwar dalam keadaan marah menghentam beberapa pemimpin DAP dan PAS Pulau Pinang semata-mata untuk mendapatkan tempat untuk ‘lubang anak emas’nya.


Aminah Abdullah juga pernah membuat laporan polis dan Suruhanjaya Pilihsanraya mengenai bukti rakaman audio CD dan video klip handphone tawaran wang tunai RM 80,000.00 beserta jawatan Presiden di Majlis Bandaraya Pulau Pinang jika menarik diri dari menjadi calon bertanding di Pilihanraya DUN Penanti.



Tawaran rasuah itu dibuat oleh dua ’top guy’ dari PKR, Cheah Kah Peng dan Lim Eng Nam pada bulan May 2009. Aminah Abdullah sempat merakam perbualan melalui telefon sebanyak 3 kali. Kedua dua ’top guy’ tersebut juga bertandang ke rumah beliau di Jelutong pada 13 Mei 2009 dengan membawa perkhabaran mendapat ‘restu’ berbuat demikian dari PKR de facto leader, Anwar Ibrahim.


Manusia yang bernama Anwar Ibrahim tidak sah jika tidak menikam ’belakang’ dan tabur wang. Sudah terlalu banyak pendedahan yang dilakukan sebelum ini cukup jelas menunjukkan Anwar Ibrahim sanggup berbuat apa sahaja atas nama menghalalkan cara.

Yang peliknya, ramai lagi yang masih bertahan di dalam PKR mencium bau kencing Anwar Ibrahim yang semakin membusuk dan meloyakan.


Sumber / Pautan:
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1120&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_08.htm


http://thestar.com.my/news/story.asp?sec=nation&file=/2009/5/25/nation/20090525114057




MELAYU ATAS PAGAR

3 comments:

Anonymous said...

SLM BRO..ANUWAR DAH X KERUAN. LEPAS SATU PERSATU PEMBONGKARAN PSL DIA DI DEDAHKAN. YG KASI DEDAH PLAK BKN ORG LAIN SELAIN DR BEKAS AHLI DIA SENDIRI. PADAN MUKE KO LA NUARRR KEHKEHKEH

Anonymous said...

HAHAHAA...... BRO.

LU KENA LE CARI,,,,, SIAPA GURU POLITIK ANWAR KALAU BUKAN MAHATHIR.
MCM TU LE UMNO DARI DULU HINGGA SEKARANG. JD BILA ORG LAIN PRAKTIKKAN..... JGN LE MARAH..........

UMNO YG BUAT DULU DAN MENGAJAR LAK. TU LE... LAIN KALI JANGAN MULAKAN DULU DAN JGN MENGAJAR ORG PULA.

KENCING ROSMAH (RM)YG LU RASA WANGI.

Anonymous said...

HAHAHAHA..............

JANGAN MAKCIK MINAH NIE DEDAH KAN BADAN DIA KAT AHLI2 UMNO SUDAH.

GELAK DAN SUKA LE PEMUDA2 UMNO. PRESIDEN UMNO LAGI LE SUKA NENGOK DEDAH SANA DEDAH SINI.

HAHAHAHA.... BAIK BAIK MAKCIK MINAH.