Friday, November 26, 2010


Husam Musa sudah hilang pening. Migrain akibat diberi pukulan maut oleh Kickdefella sudah terubat. Husam Musa sudah menjumpai ’permata yang hilang’. Sinar kembali menerangi kem blogger pembangkang.

Dengan peruntukan RM 2 juta, Topeng Perak diberi penghormatan untuk mengawal selia dan membina network bloggers pembangkang yang baru.

Banyak duit Husam Musa pump in wang kali ini, walaupun tidak dapat menandingi jumlah yang diperuntukkan pada Kickdefella dahulu.


Yang bagusnya, pembangkang sanggup tabur duit untuk bloggers mereka untuk bergerak dalam Cyber War. BN? … jauh panggang dari api!

GWM setuju dengan Papa Gomo dalam satu perkara ... blogger BN tak perlu terasa hati. Bekerja dan berjuanglah sebaik mungkin, walaupun tidak dapat menyamun.

Cuma GWM teringat semasa menghadiri ‘Program Diskusi Bersama Pengamal Media Siber’ tempoh hari di Shah Village Hotel.

Bloggers ELIT mahu sepenuh perhatian dan dana diperuntukkan kepada mereka untuk memudahkan kerja Cyber War, kerja berat tu! … tidak perlu memberi bantuan kepada blogger blogger nyamuk seperti GWM.

Blogger blogger nyamuk ni … rating mereka rendah, hits pun tak banyak, berapa kerat sahaja yang tengok blog blog ini … kata mereka.

GWM pun malas nak menyampuk dalam majlis yang didominasi oleh blogger blogger elit. Siapa yang nak dengar blogger blogger nyamuk bagi pandangan ... betul tak!

Tidak mengapa … kerana insya Allah GWM bekerja untuk Islam, bangsa, negara dan BN! Tak ada fund pun tak mengapa. Niat wajib ikhlas.

Asalkan tak menyamun, itu sudah mencukupi ... kerana Allah melihat segala galanya!


Sumber / pautan :
http://www.papagomo.com/2010/11/gempar-rm-2-juta-di-peruntukkan-buat.html


MELAYU ATAS PAGAR

8 comments:

PAPA GOMO said...

ya betul...depa ni Gila..ha ha ha

ap[a pun aku sokong Annuar Reform

Unknown said...

gua pun respect Anuar Reform!

tak perlekeh blogger blogger nyamuk! blogger blogger nyamuk yang banyak membantu katanya.

Anuar Reform menghormati mana mana blogger, prinsip yang perlu ada pada blogger elit!

Kesian Melayu said...

Pooooo RM2 juta untuk blogger. Kepentingan politik. Rakyat sengsara dilanda banjir harap peruntukan kerajaan pusat........

Gilo, gilo P2AS (Parti Peralat Agama Islam bukan Parti Islam Semalaysia). Bayar duit untuk sibar FITNAH apa hukum Ustaz???????????????

Yb Raz said...

siapa blogger elit tu? popular sangat ke mereka tu?

Unknown said...

WALLAHU WA'LAM YB RAZ ...

YANG MAKAN CILI TARUK ... AKAN MERASA PEDASNYA!

WASALAM

sudirumusibarat said...

Salam suma,

sapa yang tahu sebenarnya pasai 2j

Dan kalau tahu tu hangpa pakai kasyaf macam ust.Nor Deris ke?

Kalau boleh teman pun nak join same

a s a m said...

pembetulan: Pembangkang belanja 2 juta untuk kukuhkan rangkaian bloggers.. BN = jauh pantat dari kelentit! tu yang sebenarnya .. kita buat apa yang termampu aje bro .. biaq pi kat dorang tu .. peace !

Anonymous said...

Blogger nyamuk ok. Tulisan mantap. tiada agenda peribadi. Yang kononnya elit tu aku nampak dia orang sudah terasa. Papa Gomo hits dah berjuta tapi masih serdehana.