Monday, November 22, 2010

kali ni habis lah ANWAR kerana Bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat(PKR) negeri, Aminah Abdullah menunggu masa dan keadaan yang paling sesuai untuk mendedahkan bukti rakaman percakapan Anwar Ibrahim menghentam rakan sekutunya,DAP dan PAS.

agaknya bila tu yek??saya pun nak tengok juga rakaman tu.

sapa yang desak Aminah supaya rakaman tu di keluar kan ??? jawapannya adalah Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kedah,Zamil Ibrahim.Dia meminta Aminah serta mereka yang sebelum ini mendakwa mempunyai bukti mengenai Anwar yang menghentam rakan sekutunya, DAP dan Pas supaya mendedahkan semua bukti itu.itu lah sebenar nya yang berlaku sebab tu Aminah akan mendedahkan bukti rakaman tu.rakaman berkenaan telah dibuat di Yayasan Aman dua tahun lalu semasa mesyuarat tentang pembahagian kerusi bagi kawasan utara.

Zamil berkata,sekarang adalah masa paling sesuai untuk Aminah dan yang lain berbuat demikian untuk membuka mata masyarakat terutama penyokong yang taksub dengan Penasihat PKR itu yang kebanyakannya ahli PKR dan PAS...

ANWAR,tunggu lah pita rakaman tu tersebar nanti yer..nampaknya satu persatu perbuatan ANWAR dah terbongkar...ALLAH maha adil...

POST BY WAYNE...

2 comments:

Anak Lenggong said...

Dedahkan je buat pe dok simpan..jangan jadikkan benda ni sebagai pekasam pulak ...dah lama nunguu iaitu daripada pilihanraya Permatang Pasir lagi..

Anonymous said...

DAH PULUH KALI KATA NAK DEDAH TAPI TAK DEDAH JUGA.

YANG TERDEDAH BADAN MAK CIK MINAH NIE ADA LE.

TETEK DAH SAMPAI PUST DAN DAH NAK MONOPUS PUN ADA HATI NAK DEDAH LAGI..... HEHEHEHE....