Tuesday, November 23, 2010


CheguBard mengamuk dan menangis setelah mendapati dirinya diliwat oleh de Facto Leader PKR Anwar Ibrahim. Oleh kerana tidak mampu menahan malu, CheguBard @ Badrul Hisham Shaharin menulis kepada Wan Azizah untuk meluahkan perasaan.

CheguBard yang tewas kepada Shamsul Iskandar Md AkinSurat dengan majoriti 500 undi mengecam Anwar Ibrahim kerana percaya beliau campurtangan dalam pemilihan parti bagi jawatan Ketua Angkatan Muda Keadilan.


CheguBard telah membuat aduan rasmi kepada Wan Azizah “Laporan Rasmi Masalah Pemilihan PKR” yang turut menyenaraikan 10 kepincangan utama pemilihan PKR lengkap dengan email saksi kejadian penyelewengan tersebut.


Dalam surat tersebut, beliau jelas menuduh Anwar Ibrahim telah mengarahkan Dr Jurin Gunsalam (Ketua AMK Kota Marudu) siapa yang perlu diberi undi. Beliau juga menuduh Anwar Ibrahim telah ‘mengarahkan’ siapa yang perlu diberikan sokongan.


GWM tak sangka pula selera Anwar Ibrahim cukup kuat dengan Si Botak Shamsul Kencing Dalam Seluar Lagi. Apa yang kurang pada Chegubard … hensem, bergaya, macho sikit jika dibandingkan dengan kegempalan dan kobotakkan Shamsul.

Selera Anwar Ibrahim sukar dibaca … ‘food pallette’ Anwar Ibrahim berbeza mengikut citarasa dan mood beliau pada hari hari tertentu. Tak Mustahil Dr Munawar juga masih berada di dalam Top Ten Delightful Taste Anwar Ibrahim!



Anwar , Anwar … Semua dirembat dan dibelasahnya !

Sumber / pautan:
http://www.malaysiatoday.com/content.php/995-Leaked-letter-from-Chegubard-that-Anwar-interfered-in-election-circulating



MELAYU ATAS PAGAR

1 comments:

Anonymous said...

awas nuar gay selera liwatnya berubah