Tuesday, November 2, 2010



Anda masih ingat gambar ini? Ianya telah dicanang di dada-dada akhbar mengenai janji Kerajaan Negeri untuk menunaikan janji memberi Geran kepada orang asli seterusnya mengisytiharkannya sebagai Tanah Rizab.

Saya telah membuat kenyataan bahawa Nik Aziz telah merasuah masyarakat Orang Asli di sana sebagai habuan menutup skandal Tanah Ladang dan Penempatan yang dirompak Kerajaan Negeri pimpinan beliau.

Kini, saya dedahkan gambar-gambar sebagai bukti Nik Aziz telah merasuah kumpulan2 kecil Orang Asli ini. Lokasi kerja ini adalah di Sand Drop. Sila lihat dengan jelas gambar-gambar ini.

Inilah ketokohan insan yang bergelar Tok Guru. Astagfirullahal Azim.
(Sila klik gambar ini untuk lihat lebih jelas)


Ada lagi beberapa gambar bukti yang akan saya dedahkan. Kali ini ia lebih memeranjatkan kita semua.

Nantikan...


Post by... Melayu CinDia


6 comments:

Anonymous said...

eh....
biar betul nik aziz bagi rasuah?
ish3...
tapi hari2 belajar agama
saudara baru memang layaklah terima duit tu....
untuk melembutkan hati mereka mudah menerima islam,
untuk membuktikan agama islam merupakan agama yang menyokong saudara-saudara baru ini.
kita pun perlu sama-sama menyokong kehadiran saudara baru ini
BUKANNYA MENCELA MEREKA YANG BERTINDAK MEMBERI APA YANG SEPATUTNYA MEREKA TERIMA.
tapi saya tak slahkn sesiapa.
betullah...
kita umat akhir zaman.
biasalah tu yang memonopoli media semuanya BARISAN NASIONAL.
kenapalah berita nik aziz memberi sedekah kepada saudara baru digembar-gemburkan dalam berita jam 8 mlm seolah-olah tiada cerita lain yang lebih sensasi daripada itu
ketandusan ideakah?
habis, setiap kali pilihan raya---ahli barisan nasional yang memberi WANG HADIAH A.K.A SAGUHATI (x pastilah apa tujuannya kan) kepada orang awam biasa (tambang buat pergi mengundi)
berita ini sepatutnya didedahkan, barulah lebih ramai orang akan mengundi kita selaku orang2 barisan nasional.
saya hanya meluahkan pendapat sahaja-

Anonymous said...

Memang dah dekat akhir zaman, tokoh2 agama dicela, yang durjana diagung2kan. Jelas yang membangkitkan isu ini cetek agama, atau memang pandai agama tapi buat2 tak pandai.media nasional diguna secara terang terangan untuk kepentingan politik. Kesimpulannya UMNO memang Untuk Melayu No Otak.

Intan said...

wahai anonymous-anonymous yg rajin meletak komen yg tak bernas.

ceritanya, berapa kali dah program seperti ini dilakukan oleh nik aziz? setahun sekali? 6 bulan sekali? 3 bulan sekali? sebulan sekali? yang saya tahu, mubaligh kristian lagi rajin masuk ke kawasan orang asli untuk menghulurkan bantuan kepada org asli dari nik aziz atau kuncu2 politik murahannya.

sejak bila pulak org yang masuk Islam di negeri Kelantan sebaik sahaja menganuti agama Islam menerima habuan macam ini? tambahan pulak di waktu nak pancing undi?
saya berani cakap kerana saya kenal mualaf dari negeri kelahiran saya ni. setahu saya, memang tak pernah pun dia pergi hadiri program di mana ahli politik terhegeh-hegeh nak bagi duit zakat utk meraikan dia masuk Islam.

agaknya bila ya biasanya mualaf ni terima duit zakat? cuba pk sebelum suka-suka hati nak buat cerita untuk mengaburi mata pembaca lain.

jangan la nak berlakon jadi baik konon, semata-mata kerana menyokong pas. cuba baca artikel berikutnya, tingkah laku kaum mana sebenarnya yang buat perkara macam yang nik aziz buat ni.

jangan lupa. dok mengadu domba mengata umno no otak ke apa ke bila sebenarnya 4 jari berbalik kepada diri sendiri. tak payah la berlakon alim nak pusing cerita ikut sedap hati sekadar kerana mengikut pemahaman politik sempit pas yang selalu menyalah gunakan ajaran agama untuk kepentingan sendiri.

baik la insaf sikit, ini bukan sekadar politik tapi ini melibatkan akidah orang. tak payah la nak berlakon bukan org pas ke parti lain ke. yang nyata, nik aziz pegi bagi duit 'zakat' kat org asli pada masa kempen berlangsung. kalau ada bukti yang nik aziz pernah pergi ke galas jumpa orang asli mualaf 15 kali selama pemerintahan kerajaan pas di Kelantan yang sudah dekat 2 dekad ni, saya terima. itu pun saya mintak bukti dia pergi ke sana kurang dari setahun sekali sejak memerintah. saya boleh terima kalau benar. tapi buktikan lah dulu. bukti bergambar lebih elok.

Anonymous said...

pumpkin. This keeps the lid from falling in. Your hand and some [url=http://www.abacusnow.com/hollister.htm]hollister[/url] the tires turn and the turning tires make the car move. Without [url=http://www.abacusnow.com/jpmoncler.htm]モンクレール レディース[/url] won be the house that will make the money. It will be another [url=http://www.abacusnow.com/jpchanel.htm]シャネル 財布[/url] this form of transportation got them around it is very
in United States of America and were mostly used by the coal [url=http://www.abacusnow.com/jpchanel.htm]シャネル 通販[/url] Russell terriers are intelligent, hard-working dogs that need [url=http://www.abacusnow.com/beatsbydre.html]Beats By Dre Cheap[/url] probably give you excellent solutions and a respectable amount [url=http://www.abacusnow.com/hollister.htm]hollister[/url] itinerant in the dark always, Jack carved out a turnip, put a
presents. Most Breville juicers get not one but two options as [url=http://www.abacusnow.com/beatsbydre.html]http://www.abacusnow.com/beatsbydre.html[/url] components uniquely designed for their clients and therefore no [url=http://www.abacusnow.com/beatsbydre.html]Beats By Dre Cheap[/url] homeschoolingwhat do I do? Our ministry at HLA is there to stand [url=http://www.abacusnow.com/nfl.html]NFL jerseys outlet[/url] clicks of your mouse. For a list of businesses that offer you

Anonymous said...

jack o lantern looks to stem from an Irish fairy story about a [url=http://www.theaudiopeople.net/michaelkors.html]michael kors outlet stores[/url] to be for the ill-fated liner as a sudden gust of wind caused [url=http://www.theaudiopeople.net/beatsbydre.html]cheap beats by dre[/url] you ever heard of the "say my name, say my name" game? Let me [url=http://www.theaudiopeople.net/michaelkors.html]michael kors bags[/url] a way to let off steam, but sometimes its not feasible to get
acquired the so-called Jack wills wrapped in simple plastic, then [url=http://www.theaudiopeople.net/beatsbydre.html]Beats By Dre Cheap[/url] hanging as paper on walls, even as plastic candy collectors for [url=http://www.theaudiopeople.net/beatsbydre.html]Beats By Dre Cheap[/url] Boutique is an unique blend of traditional tailoring techniques [url=http://www.theaudiopeople.net/michaelkors.html]Michael Kors outlet[/url] one can now have a clear concept of the base unit installation.
influenced the entire health and wellness awareness of the past [url=http://www.theaudiopeople.net/michaelkors.html]http://www.theaudiopeople.net/michaelkors.html[/url] began eating more fruits and vegetables. By age 15, he had built [url=http://www.theaudiopeople.net/beatsbydre.html]Beats By Dre Cheap[/url] Canfield and Mark Victor Hansen include hidden wisdom and life [url=http://www.theaudiopeople.net/beatsbydre.html]Beats By Dre Cheap[/url] recognized throughout the world and rrndividuals are confident

Anonymous said...

rules these are, but they will help get to the blackjack table [url=http://www.aravind.org/toryburch.htm]トリー バーチ 靴[/url] a 7 year old boy of my own, this story really hits home with me [url=http://www.aravind.org/coach.htm]コーチアウトレット[/url] There is no doubt that Jack Canfield and Mark Victor Hansens The [url=http://www.aravind.org/celine.htm]セリーヌ 店舗[/url] terms of patterns and fabrics to choose from. Their designer
the Spanish Maine, but was in for trouble. The stage was set for [url=http://www.aravind.org/coach.htm]コーチアウトレット[/url] in which case you might have to pay a fixed tournament fee of [url=http://www.aravind.org/toryburch.htm]Tory Burch 店舗[/url] youre done, all youll need is the lighting. Choosing the Right [url=http://www.aravind.org/celine.htm]セリーヌトート[/url] the wonderful thing about his legacy is that he lived true to
and brings it even closer. Being a part of something that does [url=http://www.aravind.org/toryburch.htm]トリーバーチ バッグ[/url] of six players. The dealer shuffles the cards and hands out a [url=http://www.aravind.org/celine.htm]http://www.aravind.org/celine.htm[/url] pumpkins skin just a bit. It isnt necessary to make deep punctures. [url=http://www.aravind.org/coach.htm]http://www.aravind.org/coach.htm[/url] of the logo design about the plastic-type packaging. Port wills