Tuesday, November 9, 2010


Buletin jam 1.30 di TV3 tengah hari tadi, Zaid Ibrahim bersama Mustaffa Kamil Ayub mengadakan sidang akhbar bersama mengesahkan memang Anwar Ibrahim adalah The KingMaker PKR.


Beliau juga dengan nada marah mengesahkan Azmin juga turut terlibat sebagai Firaun Kecil untuk menghalang beliau dari menang bertanding jawatan Timbalan Presiden PKR.

Dalam sidang akhbar terebut, Zaid Ibrahim berkata :


Zaid juga menambah :





Zaid Ibrahim yang masih tidak berpuashati turut menyelar musuhnya :




Dalam sidang akhbar tersebut, Zaid Ibrahim telah meluahkan segala kemarahannya kepada pihak media. Beliau mengaku memang Anwar Ibrahim adalah dalang sebenar kekecohan PKR.

Beliau turut kesal dengan sikap Anwar Ibrahim yang sepatutnya menumpukan perhatian kepada kes liwatnya dari mencorakkan PKR yang semakin kusut dan bakal berkubur.

Azmin Ali juga tidak terlepas dari serangan beliau sambil mengatakan Azmin Ali adalah Firaun Kecil PKR. Beliau nampak kesal dan berasa bodoh kerana mengikuti kedua dua pemimpin PKR ini.

GWM berkata:

Dah tahu dua dua tu bodoh, kenapa kamu yang cerdik pandai nak ikut juga … sekarang kamu juga turut menjadi bodoh, malah dua kali bodoh dari dua dua pemimpin bodoh tersebut.

Zaid … Zaid !

(Kepada yang tidak sempat mengikuti sidang akhbar Zaid Ibrahim di Buletin 1.30 TV3, saksikan sidang akhbar tersebut di Buletin Utama TV3 jam 8.00 malam nanti)


MELAYU ATAS PAGAR

1 comments:

Anonymous said...

orang yang ada dalam pkr skang ni pun 20 kali bodoh dari al juburi dan assmin !

he he he! nasib le ... ikut pimimpin suka main bontot jantan.