Friday, November 12, 2010


Mungkin sudah tidak mampu untuk menggunakan cara lain, REFORMIS akan berbogel di depan Anwar Ibrahim dan Azmin Ali sebagai langkah terakhir mendesak kedua dua ‘malaun’ berkenaan berundur dari dunia politik tanah air.


Presiden REFORMIS, Ramlan Abu Bakar berkata kedua dua pemimpin tersebut sudah terlalu lama untuk dibiarkan menggugat kestabilan politik dan keamanan negara.




Beliau bagaimanapun tetap beranggapan walaupun perbuatan REFORMIS tidak bermaruah, ia merupakan satu langkah paling efektif untuk mendesak Anwar Ibrahim dan Azmin Ali (paling efektif ? ….)



Ramlan juga berkata jika demonstrasi pernah menjulang nama Anwar Ibrahim suatu masa dahulu, maka demonstrasi berbogel jugalah yang akan menjatuhkan karier politiknya.

Nanti, nanti, nanti …. Astaghfirullahhala’zim … bawa mengucap yeop!

Apa ke jadah REFORMIS nak berbogel depan public ni ... malu lah kepada anak anak kecil yang melihat nanti. Tak guna sembahyang lima waktu tunggang terbalik, berdoa dan berwirid jika begini tingkah laku.

Tingkah laku dan adab sopan perlu dijaga. Orang Melayu penuh dengan tata susila yang murni.

Janganlah diikutkan perbuatan menghalalkan cara seperti PKR dan PAS, mash banyak lagi cara terbaik untuk dilakukan.

Eeeiii ... geli aku tengok jantan jantan berbogel dengan ada tompokan tompokan ’kurap’tion, kudis buta, berbulu sana sini. Jangan buat gila Ramlan ... istighfar Ramlan ... istighfar!


( pssst ... ada aweks aweks yang berbogel ke … Eli Bogel .. tak nak you!)


MELAYU ATAS PAGAR

6 comments:

Anonymous said...

Apa nak gelinya... Tapi pasti kan trim kan apa2 yang patut. Nanti berserabut macam lurah Eli-Bogel, tak cun bila ambil gambar.

Aisanda said...

efektif apa kalau berbogel depan nuar? Dia tak akan marah punya.Silap2 dia akan join kau orang.

Anonymous said...

kalau nak demo berbogeldepan nuar...pasti kan depan terbuka tapi belakang mesti tutup...bahaya beb bahaya....bahayaaaaaa!!!! nuar tak tengok depan tapi nak tengok belakang juga...

Anonymous said...

Aku rasa berbogel depan nuar tu boleh. Tapi pastikan jangan tongeng yang belakang hala ke dia... Itu akan membuatkan dia climak habis...

mantap said...

ish ish ish ...

REFORMIS boleh bogel tapi jangan TONGGENG !

Nanti kena SUNTUT ngan CIFUT BABI. he he he

Anonymous said...

jangan tonggeng tonggeng ramlan, nanti pak sheikh PAS logo putih mau stim tengok lobang. ahak ahak ahak!