Wednesday, November 17, 2010


Sudahlah White House tidak lagi memberi sokongan kepada beliau, Anwar Ibrahim meroyan dan mengamuk sakan bila Perdana Menteri Australia, Julia Gillard mengiktiraf kemajuan Malaysia sehingga di anggap sebuah negara Islam moden.


Bukan mudah mendapat pengiktirafan dari pembesar luar negara yang bukan Islam. Apa yang Anwar Ibrahim merepek dan terpekik ianya satu penghinaan bila Malaysia sudah di anggap negara Islam yang moden dan berjaya?

Siapa sebenarnya yang menghina Malaysia sebagai negara Islam jika bukan Anwar Ibrahim! Hanya pengkhianat negara sahaja yang memperlekehkan Malaysia sebagai negara Islam !


Perdana Menteri Australia, Julia Gillard boleh memainkan peranan cukup penting bagi menipiskan prejudis Australia dan sikap anti Asia terutamanya terhadap Malaysia. Paling penting … pengiktirafan beliau akan berjaya menepis sindrom Islamofobia yang membentuk satu persepsi buruk kepada negara Islam.


Mengapa Anwar Ibrahim menganggap pengiktirafan Malaysia sebagai negara Islam satu penghinaan! Anwar Ibrahim secara tidak langsung menghina Artikel 11 Perlembagaan Persekutuan dan menghina para Sultan dan Raja Melayu.

Anwar Ibrahim yang gagal meliwat pemikiran rakyat Malaysia untuk meraih sokongan terpaksa meminta bantuan luar untuk support.

Anwar Ibrahim sudah terlalu desperate mahukan sokongan Australia untuk memberi tekanan kepada Malaysia dan campurtangan luar berhubung kes liwatnya.


Anwar Ibrahim akui, Kerajaan pimpinan Julia Gillard tidak akan campurtangan dengan isu liwat beliau. Anwar Ibrahim nyata gagal meliwat Julia Gillard bagi memberi tekanan kepada Kerajaan Malaysia.

Jalan terakhir, Anwar Ibrahim cuba pula untuk meliwat ahli ahli parlimen Australia untuk meraih sokongan dan tekanan kepada Kerajaan Malaysia.

Yang hebatnya, beliau mengaku sudah dapat meliwat Indonesia untuk sokongan berhubung isu liwatnya. Itu kata Anwar, betul ke?


Sehingga ke hari ini belum ada lagi kenyataan rasmi dari Kerajaan Indonesia yang memberi tekanan kepada kerajaan berhubung isu liwatnya. Lebih teruk, Anwar Ibrahim mengaku Indonesia adalah rakan sekutu beliau … sah Anwar Pembohong!


Anwar dan kes liwatnya adalah satu kes peribadi. Dan beliau cukup arif campurtangan dari luar akan menambahkan lagi tekanan kepada kerajaan. Ini juga menunjukkan persepsi seolah olah beliau dianiaya oleh kerajaan. GWM yakin pemergian ke Australia sebenarnya untuk melepaskan tekanan dari masalah dalaman PKR yang meruncing.

Pemergian sewaktu umat Islam di Malaysia menyambut AidilAdha boleh menjadi tandatanya. Korban apa yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim di Australia? Sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh, bukankah lebih baik beliau menyambut AidilAdha dan turut bersama rakyat melakukan korban di parlimen tersebut.

Anwar dan liwatnya … tak habis habis. Liwat Anwar Ibrahim semakin berlendir dan membusuk …


Sumber / pautan :
http://www.theaustralian.com.au/news/world/anwar-ibrahim-pleads-for-support/story-e6frg6so-1225953433729



MELAYU ATAS PAGAR

4 comments:

YANG GAMBI said...

Sebenarnya kawan dah muak dengan perangai Anwar Al juburi yang tak habis-habis mempengaruhi masayarakat, kononnya dia ni bukan 'peliwat'... nasib baiklah Australia dipimpin PM wanita yang paling tak minat dengan kaki gay macam si Nuar tu.... kat Indonesia, mungkin kaki-kaki bontot macam kumpulan Batak Bendera je yang sokong kat dia..... sebagai umat Islam tulen, Anwar tak ubah macam sampah masyarakat yang berlagak bijak....

Anonymous said...

bangganya diiktiraf negara islam oleh seorang lesbian...ksian

Unknown said...

sekurang kurangnya ada lesbo dan bukan Islam boleh iktiraf Malaysia negara Islam.

Tuh, si peliwat tegar mengaku Islam tapi menjahanamkan imej Islam dan negara sendiri.

memang sah pengkhianat agama dan bangsa sendiri.

anon 5.19pm, awat hang gay ka ?

Anonymous said...

APAHAL SI ANWAR NI? KALAU NAK CONDEMN PEMIMPIN NEGARA ITU BIASAK LA, TAPI KALAU CONDEMN NEGARA SENDIRI SAMPAI KATA MALAYSIA NEGARA ISLAM YANG HINA ... ITU DAH MENCABAR BEB! KURANG AJAR NI! MAK BAPAK DIA TAH PENAH AJAR DIA MASA KECIK KOT!