Thursday, November 18, 2010

Bukan sekali … malah telah beberapa kali Anwar Ibrahim ’meliwat’ pemimpin India di seluruh pelusuk tanah air.



Ahli Parlimen Hulu Selangor P Kalamanathan aka Kamal @ Alan @ Nathan, menjelaskan Anwar Ibrahim tidak berhasrat membantu masyarakat India malah memperalatkan para pemimpin India untuk sokongan dan meraih undi.

P Kalamanathan turut bersimpati dengan rakan seperjuangan keturunan India yang berada di dalam PKR sehingga ramai pemimpin India mengadu nasib malang dan rahsia penyalahgunaan kuasa parti tersebut kepada beliau.


Beliau juga kesal dengan sikap Khalid Ibrahim yang melarang pemnbinaan kuil di kawasan perumahan di negeri tetapi menatik kembali larangan setelah dikritik hebat.

Namun apa cukup menaikkan kemarahan beliau adalah tindakan Azmin Ali memanggil Ahli Parlimen Padang Serai, N Gobalakrishnan sebagai paria. Pada pandangan beliau, Azmin Ali jelas menyemai perbuatan samseng dan perkauman.

GWM berpendapat masih belum terlewat masyarakat berketurunan India untuk keluar dari kandang busuk PKR. Masyarakat India perlu melihat dari awal pemerintahan PKR di Selangor malah di Pulau Pinang, apa yang telah dilakukan terhadap mereka.



Daripada insiden Kampung Buah Pala, Pulau Pinang hinggalah di Selangor, masyarakat berketurunan India cukup teruk diperlakukan seperti kuli batak oleh Anwar Ibrahim.

Lupakanlah permainan mulut manis ”Makkhal Sakhti” dan janji janji 5 sen Anwar Ibrahim yang tidak pernah ditunaikan. Masyarakat India perlu melihat Anwar Ibrahim adalah penipu dan pembohong terhebat kepada masyarakat India.


Nasihat GWM kepada masyarakat berketurunan India, jika terjumpa ular semasa Anwar Ibrahim ada bersama dengan mereka ... singkirkan dan nyahkan Anwar Ibrahim terlebih dahulu. Ini kerana Anwar Ibrahim nyata lebih merbahaya dari ular ular yang berada di Malaysia.

Sumber / pautan:
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1118&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_09.htm



MELAYU ATAS PAGAR

0 comments: