Monday, November 22, 2010



GWM ucap tahniah kepada pemimpin pemimpin PKR yang secara tidak rasmi semakin terpilih untuk menerajui PKR. Jangan salah anggap, ucapan tahniah kerana mereka dengan cemerlang menjadi pencacai Anwar Ibrahim … itu sahaja.

Rasanya tiada apa yang perlu mereka banggakan melainkan mendapat maki hamun dan sumpah seranah dari ahli ahli PKR sendiri. Jangan bicara mengenai beratus surat bantahan, kerana semuanya telah berada di dalam tong sampah ... sekadar hiasan kononnya PKR parti yang terbuka sifatnya.


’Satu Ahli Satu Undi’ sudah menjadi retorik baru Anwar Ibrahim untuk mengelak kemelut parti yang kononnya mempunyai ahli 400,000 orang. Yang mengundi hanya 1,870 ahli yang mengundi, tidak sampai pun 0.47% dari jumlah ahli.

Itu belum dicampur dengan pemilihan yang telah dibatalkan kononnya akan timbul kekecohan. Lebih teruk lagi dengan rentangan ’banner’



”Urus 400,000 ahli dahulu sebelum urus 26 juta rakyat Malaysia” ”Selesaikan dahulu kes liwat sebelum bicara ketelusan pemilihan parti” ”Ketelusan yang tidak adil” ”Anwar dan Azmin pemimpin yang paling kotor, cakap tak serupa bikin, pilihan parti paling kotor, penipu, pembohong dan pengkhinat” ...

GWM juga mengambil kesempatan mengucapkan takziah kepada ahli PKR yang masih belum matang dalam menilai politik sempit Anwar Ibrahim dan kroni kroninya. Anda yang terlalu bodoh menyokong Anwar Ibrahim, UMNO dan BN dah lama tolak ’sampah’ busuk dan berlendir ini jauh ke laut.



Setakat bertempik menjerit bawa banner, budak sekolah pun boleh lakukan.


MELAYU ATAS PAGAR

1 comments:

Anonymous said...

KALAU UMNO DAN PEMIMPIN NEGARA BOLEH MELACURKAN UNDANG2 DAN SISTEM KEHAKIMAN NEGARA, KENAPA TIDAK,,,,,, RAKYAT TIDAK MEMILIH KERAJAAN SEKARANG PADA PRU KE 13 NANTI.

ANUAR BOLEH URUSKAN 400,000 AHLI DAN JUGA RAKYAT 26 JUTA ORG SEANDAI NYE TIADA PENIPUAN DAN PENYALAH GUNAAN KUASA PEMIMPIN UMNO SEKARANG NIE.

BIAR JADI PENCACAI DEMI KEADILAN DARI MENJADI PENCACAI MEROSAKKAN YANG BETUL DAN MEMBETULKAN YG SALAH.