Tuesday, November 16, 2010

Apa benar seperti yang didakwa oleh manusia yang bernama RPK (a.k.a. Raja Penyamun Kecil) bahawa Anwar Ibrahim begitu gemarkan kuda mengkuda!



Sebenarnya RPK menggelarkan Anwar Ibrahim sebagai pengacau dan ‘Kuda Trojan’ semasa di dalam UMNO dahulu.

RPK merujuk kepada penyakit gila babi Anwar Ibrahim yang meracau menggelarkan Zaid Ibrahim sebagai kuda trojan di dalam PKR.


Beliau juga mendedahkan Anwar Ibrahim juga merupakan Kuda Trojan Hebat semasa mencabar Suhaimi Kamaruddin untuk jawatan Ketua Pemuda UMNO pada tahun 1982.

Apa yang dikatakan oleh RPK sebenarnya tepat kerana Anwar Ibrahim tidak sepatutnya mempertikaikan kesetiaan Zaid Ibrahim kepada parti PKR. Anwar Ibrahim juga belum diuji kesetiaannya sewaktu di dalam UMNO dulu.


RPK juga turut menempelak sikap Anwar Ibrahim yang menghalalkan cara untuk dirinya tetapi mudah ‘mengharamkan’ cara kepada orang lain atau pesaing anak emasnya.

Beliau turut menyelar sikap Anwar Ibrahim yang menuduh Zaid Ibrahim menggunakan pihak luar untuk berkempen walhal Anwar Ibrahim menggunakan cara yang sama semasa di dalam UMNO dahulu.


RPK mendedahkan beliau dan rakan rakan yang tidak menyertai UMNO , turut berkempen menjatuhkan Suhaimi Kamaruddin untuk jawatan Ketua Pemuda UMNO.

GWM ingin menasihati mereka yang masih berada di dalam PKR untuk keluar dari parti tersebut. RPK sudah membuka pekung dan tembelang Anwar Ibrahim sejak beliau berada di dalam UMNO lagi.


PKR hanyalah sebagai modal terakhir beliau anak beranak untuk terus berada dalam politik. Mungkin penyokong Anwar Ibrahim tidak mempercayai kata kata dari Zahrain, Zulkifli dan mereka meraka yang telah keluar dari PKR. Apakah RPK juga turut berbohong dalam situasi ini.

Tiada apa yang diperjuangkan oleh Anwar Ibrahim melainkan nafsu rakusnya untuk ke Putrajaya (itupun jika diizinkan Allah Taala).

Tidak mengapa jika mahu terus berdegil duduk dalam parti PKR. Maklumlah … ramai jambu jambu berada di dalam PKR. Ramai yang sudah dikudakan dan ditunggang dari ‘belakang’ oleh Anwar Ibrahim. Masyuk ….


http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/no-holds-barred/35978-about-it-being-too-early


MELAYU ATAS PAGAR