Monday, April 2, 2012





DAMANSARA 2 April - Presiden Jalur Tiga (JATI) Datuk Dr. Hasan Mohamed Ali mengecam tindakan Pesuruhjaya PAS Selangor Dr. Abdul Rani Osman yang tidak akan menghantar wakil Parti tersebut di peringkat Negeri untuk menonton Video yang mengesahkan berlakunya gejala murtad seperti yang didakwanya itu.

Hasan Ali menjelaskan, beliau kesal dengan kenyataan Dr. Rani yang tidak mahu melayan isu yang beliau bangkitkan akan tetapi menganggap lebih banyak isu yang lebih penting untuk diketengahkan di Negeri ini seperti soal Rasuah.

Video yang telah dirakamkan itu telah dipertontonkan beberapa wakil wartawan yang hadir ke rumahnya di sini sebentar tadi menampilkan beberapa bukti dan pengakuan unsur gejala murtad sedang berleluasa di Negara ini terutamanya di Selangor.


Artikel penuh, klik PAS PARASIT UMAT ISLAM



PAS sudah menunjukkan belang tarungnya yang sebenar. Isu murtad dianggap sebagai tidak relevan. Yang relevan adalah isu pengundi hantu, rasuah.

Sahabat setia PKR turut tidak mahu terbabit dengan isu murtad. Yang lebih penting adalah bagaimana mahu memartabatkan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri baru. Isu murtad adalah remeh.

GWM tidak salahkan PKR yang nyata parti ini parti biseksual. Biseksual dalam eri kata apa sahaja dianggap halal, asalkan memiliki Putrajaya dan menggadaikan apa sahaja yang tidak relevan di mata Anwar Ibrahim.

GWM lebih menyalahkan PAS yang suatu ketika dahulu cukup gah mengheret kes murtad Aishah Bukhari, kini senyap sunyi dan menganggap isu murtad adalah isu remeh.

Nak kata apa lagi ... kalau Tok Guru PAS sudah menghalalkan bersahabat dengan syaitan. Maka syaitan jugalah sahabat setia Parti Adat & Sosialis ini ...

Kiblat baru PAS sudah beralih ke Putrajaya ...





1 comments:

Nam Ron said...

Kalau Hassan kaninna sungguh nak benteras isu murtad, mengapa tidak mengambil tindakan terhadap ucapan Mahathir Kutty yang mengatakan hukum Hudud itu adalah ciptaan manusia, tiada di dalam Al-Quran. Tidak murtadkah itu? Mengapa Hassan kaninna membisu? Sebabnya mudah, kerana Hassan kaninna sejak ditendang keluar PAS, beliau kini mendapat kerja sebagai 'Tukang Pikul Tong Taik Umno'...Justeru,beliau perlu cari makan dengan cara itu untuk membesarkan anak-anaknya.