Tuesday, April 3, 2012




Kata bidalan lama; 'Bapa Borek, Anak Rintik' ... 'Ke Mana Kuah Jika Tidak Tumpah Ke Nasi'. Kata bidalan moden; 'Anak Dengan Bapak Suka LIWAT'.


Dalam temuramah bersama Barney Henderson (Assistant Foreign Editor; media Telegraph UK), Nurul Izzah sudah mempunyai titik persamaan dengan perjuangan bapanya.

Titik persamaan antara anak dan bapa ini kini lebih senang berbicara tentang betapa pentingnya memperjuangkan hak asasi manusia yang bersifat luar tabi'e, manusia yang telah rosak minda, akhlak dan pegangan hidup.




Sama juga seperti ayahandanya, matlamat menghalakan cara sudah menjadi asas perjuangan politik.


"Kami perlu menilai kembali kembali undang-undang (homoseksual) lapuk ini supaya tidak dilihat sebagai menyusahkan dan dianggap sebagai relevan."



Kelu lidah GWM apabila bapa dan anak sudah seiringan memperjuangkan isu LBGT atas dasar hak dan asasi manusia.

Adakah Nurul Izzah juga bakal mengambil tindakan yang sama seperti ayahandanya menafikan pernah mengeluarkan kenyataan mengenai isu LBGT ini.

Yang penting, jangan sampai undi dan sokongan orang Melayu lari. 

Apa tindakan yang bakal diambil 'rakan syurga' PAS dalam kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh Nurul Izzah dalam temubual di London ini?

Diam, diam dan diam ...

Jangan sampai Parti Adat & Sosialis ini terlekat dengan gelaran 'Syaitan Bisu' ...



4 comments:

Anonymous said...

agaknya nurul ni dah kena dgn laki dia agaknya sebab dah rasa lain aje tu le dia nak dihalalkan.

Anonymous said...

Org PKR mana ada ugama. Itu pasal semua boleh. Ugama yang diturunkan ALLAH dia kata lapuk. Ini adalah contoh melayu murtad.

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Jangan hanya dek imbuhan wang yang tak seberapa dan posisi jawatan yang sementara,anda sanggup menyebarkan berita yang belum pasti kebenarannya.Bayangkanlah bagaimana mungkin anda menyuapkan hasil dari sumber yang menjijikkan ini ke mulut ahli keluarga anda.Bersegeralah untuk bertaubat dan hadirkanlah diri ke majlis-majlis ilmu supaya diberikan panduan untuk anda melihat dengan mata hati yang mana satu kebenaran dan yang mana satu kebatilan.

Kimberlykjif said...

agaknya nurul ni dah kena dgn laki dia agaknya sebab dah rasa lain aje tu le dia nak dihalalkan.