Wednesday, April 4, 2012


Bila PKR memerintah, puak-puak ini bukan lintah lagi. Puak-puak ini sudah menjadi DRAKULA. Kering darah rakyat dihisapnya. Mati rakyat Selangor.





Sewaktu Barisan Nasional memegang tampuk pemerintahan di Selangor, persatuan-persatuan Belia tidak perlu membayar sesen pun sewa, elektrik dan air kepada kerajaan negeri ... Free Of Charge.

Kompleks Belia dan Kebudayaan di Seksyen 7, Shah Alam kini sudah menjadi lubuk emas yang baru bagi kerajaan Khalid Ibrahim melacurkan golongan belia dengan mengenakan sewa sehingga 300 peratus.



27 Januari 2011
Khalid Ibrahim melalui Setiausaha Kerajaan Negeri telah mula mengenakan sewaan kepada kami dengan kadar RM1,977 sebulan termasuk elektrik dan air searas tingkat.

3 Januari 2012
Kadar sewa dinaikkan lagi kepada RM5,280 + RM900 (penggunaan elektrik, air dan sinking fund) dan deposit sebanyak RM10,560 (sewa 2 bulan) yang ditetapkan.

Wow ... Dah macam firSt class prostitute ... Lu mau pakai building, Lu Bayar!



Kalau diikutkan perkiraan secara kasar, Kerajaan negeri Selangor sudah mengutip sewa RM 23,724.00 tahun lalu dari Majlis Belia Selangor, sebuah persatuan belia yang tidak mempunyai sumber kewangan tetap.



Apa dia slogan Selangor Negeri Kebajikan dan perutusan "Tabung Warisan Anak Selangor" atau TAWAS?

"Saya dan jentera pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor terus berusaha mengutamakan kebajikan dan kualiti hidup rakyat Negeri Selangor tanpa mengira keturunan, bangsa, agama mahupun dukungan politik".



Jahanam nasib anak muda dan belia Selangor yang mahu berpersatuan. Sudahlah Majlis Belia Selangor tidak mempunyai sebarang sumber kewangan, kini ditekan dengan masalah sewa yang cukup membebankan oleh kerajaan PKR, pimpinan Khalid Ibrahim.

Sudah terlalu banyak permohonan pengurangan berkenaan sewaan yang MBS ajukan kepada pihak pengurusan tetapi tidak diendahkan. 

Kerajaan negeri Selangor masih menutup telinga dan tidak mendengar permasalahan golongan ini.

Sejak dari tahun 2008, kerajaan negeri tidak pernah satu sen pun menghulurkan bantuan kewangan kepada MBS mahupun kepada persatuan-persatuan belia di bawah payung MBS.

Mengapa peruntukan kewangan hanya diagihkan kepada pengerak belia tempatan (PeBT), Rakan Muda PBT dan Generasi Idaman Selangor (GeMS), namun tidak kepada Majlis Belia Selangor yang majoriti besar persatuan-persatuan belia Selangor ini berada di bawah payung MBS?



Pembongkaran Noh Omar tentang kezaliman kerajaan PKR seharusnya membuka mata dan telinga golongan muda dan belia Selangor, wajah sebenar Anwar Ibrahim, Khalid Ibrahjim dan puak-puak Pakatan Haram ini.



Boleh tahan jugak Noh Omar balun PKR ni ... Padanlah puak-puak ini bekerja keras mengeluarkan gambar-gambar skandal Noh Omar.





Rupa-rupanya gambar bini No.2 Noh Omar! Bodoh betul Anwar Ibrahim training puak-puak cybertrooper pembangkang ...



2 comments:

Anonymous said...

padan muka org selangor...

ingat pilih intan rupanya dapat cermin tingkap jenis nako...

kahkahkah...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Adakah ini berlaku kat Shah Alam je ?

Adakah MBPJ kenakan charge yg sama kat PJ ?