Tuesday, April 24, 2012





KUALA LUMPUR, 23 Apr - Bekas ahli Pas Tumpat, Haji Hashim Shaari mendedahkan strategi terancang di antara Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Musyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat dalam Pakatan Rakyat.

Beliau berkata konsep dan strategi pembersihan dosa yang dilakukan dalam Pakatan Rakyat bagi memastikan rakyat agar terus menaruh harapan dan menyokong kepada gabungan parti pembangkang itu.

Hashim Shaari turut mendakwa Anwar Ibrahim semakin tidak takut melakukan sebarang dosa dan kesalahan kerana sudah terdapat mereka yang terlibat dalam gerakan doktrin pembersihan dosa.

Beliau yang juga bekas anak didik Nik Aziz Nik Mat ini berkata gelaran Mursidul Am Pas sudah tidak lagi relevan diberikan kepada Menteri Besar kelantan itu memandangkan Nik Aziz Nik Mat sering mengeluarkan kenyataan yang mampu merosakkan pandangan dan kepercayaan umat Islam di Malaysia.

Hashim Shaari turut mendakwa Mursidul Am Pas itu berperanan besar dalam menyokong setiap perbuatan salah laku Anwar Ibrahim sehingga setiap apa yang dilakukan oleh Ketua Pembangkang itu tidak pernah menyalahi agama dan undang-undang dengan memberikan beberapa contoh termasuk kes liwat Anwar Ibrahim serta isu lelaki yang menyerupai Ketua Pembangkang dalam kes video seks yang telah tersebar secara meluas.


Klik artikel seterusnya, KLPOS



GWM cukup bersetuju dengan apa yang diperkatakan oleh bekas ahli Parti Adat & Sosialis Tumpat, Hashim Shaari mengenai doktrin upacara pembersihan dosa oleh Pakatan Rakyat. Semestinya diketuai oleh Nik Aziz ...

Bekas pengawal keselamatan Nik Aziz, Ustaz Saidi pernah mendedahkan perilaku Nik Aziz yang bertindak sebagai 'Pope' dalam satu upacara pembersihan dosa ke atas ADUN Selising Saipul Bahrin.













SOALAN BONUS NEGARA BERKEBAJIKAN ...

Apakah yang dilakukan oleh ADUN Selising Saiful Bahrin yang hanya berseluar dalam bersama dengan isteri Cikgu Hamdan yang hanya bertuala merah didalam koc VIP 1 (Kuala Lumpur-Tumpat)

a) Menikmati juadah Menu Rakyat 1 Malaysia sambil menyaksikan bulan dan kerlipan bintang malam hari?

b) Membincangkan isu bekalan air di Kelantan yang masih lagi tidak selesai sehingga kini?

c) Berdebat mengenai Belanjawan 2012 yang dibentangkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Belanjawan Pilihanraya?

d) Menyiasat siapakah anak gadis yang diramas nenennya oleh cucu Lim Kit Siang?

e) Semua jawapan di atas.



HADIAH BONANZA ...

Percutian bersama Nik Aziz di Pulau Melaka, Kelantan dan upacara cuci dosa setelah menganut Parti Adat & Sosialis




0 comments: