Saturday, April 28, 2012







Portal Malaysiakini melakukan spin dan fitnah paling jahat apabila melaporkan penyokong BERSHIT 3.0 menterbalikkan kenderaan polis atas alasan melanggar dua orang BERSHIT yang lain.

Persoalan paling pokok ... mengapa tidak ditunjukkan rakaman video mangsa yang dilanggar?



Pekikan 'Astaghfirullah' seolah-olah menunjukkan ada mangsa yang telah dilanggar namun tidak pula ditunjukkan rakaman video mangsa.

Komen dalam youtube ini juga bersetuju tindakan para penyokong BERSHIT ini sudah melampaui batas dan diluar pemikiran yang waras.

Walaubagimana bersalah sekalipun pihak keselamatan, anggota polis tidak akan sama sekali meninggalkan tempat kejadian kerana ini adalah amanah, tugas dan tanggungjawab.



Hari ini kita sudah menyaksikan provokasi dan keganasan yang dilakukan oleh penyokong pembangkang ini.

GWM sebelum ini pernah melaporkan Anwar Ibrahim akan melakukan provokasi terbesar ... 'All Out' bagi memastikan imej kerajaan dan polis tercalar di mata dunia.

'Matlamat menghalalkan cara' seperti yang pernah dilaporkan oleh GWM sudah menjadi kenyataan.



Pihak polis dan Kementerian Dalam Negeri wajib memanggil editor Malaysiakini untuk mengesahkan perkara ini dan memaksa portal ini menunjukkan dimanakah dua mangsa yang telah dilanggar ini. Anggota polis manakah yang telah melanggar dua mangsa ini.

Ambil tindakan tegas dan sewajarnya ke atas pencetus provokasi seperti Malaysiakini jika portal ini melakukan pembohongan terbesar dalam sejarah politik tanah air.



17 comments:

Anonymous said...

Aku sure menteri 'warning' tak akan buat aper2 kecuali amaran akan buat sesuatu. Menteri tak de telo tu

Global Products & Services Review said...

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Kalau takut dan tidak yakin, boleh lah cuba invest sikit sikit. RM 2300, boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://ReadandDecide.blogspot.com/2011/10/uinvest.html


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

Anonymous said...

Puaslah hati Penipu Rakyat mencetuskan huru hara di Kuala Lumpur, himpunan aman konon, duduk dan bantah konon, aman kepala butoh koranglah, duduk dan bantah kepala butoh korang sajalah, yang berlari-lari, menjerit-jerit, merosakkan harta benda kerajaan, merosakkan harta benda awam, perangai macam jahanam. Ini ke ajaran Islam yang diajarkan oleh Nik Aziz, ini ibadat ke Nik Aziz sampai mu ghoyat demontrasi BERSIH 3.0 adalah wajib, ini ke ibadat, buat jahat macam ini ibadat ke Nik Aziz?

Kerajaan perlu menuntut ganti rugi terhadap segala kerosakkan yang berlaku daripada penganjur BERSIH, kemudian ambil tindakan keras secara undang-undang terhadap mereka ini, mereka ini boleh didakwa di bawah perkara 121 iaitu menentang Yang DiPertuan Agong, ini kerana Kerajaan Malaysia yang ditentang oleh Penipu Rakyat ini adalah kerajaan yang mendapat mandat rakyat dan restu Yang DiPertuan Agong. Penganjur BERSIH 3.0 dan peserta BERSIH 3.0 perlu dikenakan hukuman keras di mana Penganjur BERSIH boleh dikenakan hukuman mati kerana melancarkan penentangan terhadap Yang DiPertuan Agong, perbuatan mereka menentang kerajaan yang direstui oleh Yang DiPertuan Agong menunjukkan mereka menentang Yang DiPertuan Agong sendiri, Kementerian Dalam Negeri perlu ambil tindakan yang serius berkenaan perkara ini, malahan pendemontrasi BERSIH pun perlu dikenakan hukuman tegas kerana menderhaka kepada Yang DiPertuan Agong, ini adalah termaktub dalam undang-undang, kalau Penipu Rakyat memanipulasikan hak asasi rakyat dalam undang-undang, maka kerajaan perlu mengambil tindakan serius terhadap penganjur dan pendemontrasi BERSIH 3.0 yang jelas melancarkan penentangan terhadap Yang DiPertuan Agong melalui demontrasi liar BERSIH ini. Hukuman selayaknya untuk mereka adalah hukuman mati, penjara sepanjang hayat atau dibuang negara sajalah, itulah yang sepatutnya diterima oleh para pengkhianat ini selaras dengan peruntukkan undang-undang. Menteri Hishammuddin, silalah ambil tindakan tegas, rakyat dah bengang dengan sikap ko yang beri muka hinggakan kerajaan diinjak-injak oleh Penipu Rakyat ini, malahan rakyat mendapat susah banyak kali kerana ko kerap sangat bagi muka pda Penipu Rakyat yang buat hal ini.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Hidup Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

i'm sure yg jd bodoh dlm bershit3 tu adalah budak2 melayu yg rela diBERUKkan oleh si peliwat & geng2 kafirnya tu...huhu...

Anonymous said...

aku pun hairan la budak2 ni nak merusuh saja merosakan harta benda .MENTERI YANG BERTANGGUNGJAWAB BUAT SESUATU DENGAN MEREKA NI..KAMI MERAYU SANGAT

Anonymous said...

Global Products & Services Review
April 28, 2012 6:06 PM

ini lagi satu yang patut dikenakan tindakan undang-undang yang tegas, hoi dah banyak kelentong macam yang hang buat ni, dasar penipu hang pun sama macam Penipu Rakyat yang menjadi perosak ini.

Pelaburan saham di Eropah konon, pelaburan kepala butoh hang sajalah, menipu orang lepas tu lari entah ke mana, ini orang macam ni nak kena rodok perut ni, dasar penipu, haram jadah punya manusia macam nilah, perosak dan penipu.

Anonymous said...

Di akhir zaman ada dua perkara yang dahsyat mengancam manusia, pertama adalah fitnah dajjal yang menjanjikan syurga kepada pengikutnya dan negara kepada penentangya, keduanya adalah gerombolan yakjuj dan makjuj yang sentiasa membuat kekacauan dan kemungkaran hingga menyusahkan manusia lainnya.

Lihatlah Penipu Rakyat sekarang ini, ciri-ciri dajjal dan yakjuj makjuj ada pada puak ini, lambang PAS digabungkan dengan lambang PKR menjadikan lambang mata satu, iaitu ciri utama dajjal. Kemudian menjanjikan syurga kepada pengundi Penipu Rakyat dan menuduh orang tak undi mereka menempah neraka adalah salah satu lagi perangai dajjal. Kemudian selalu berhimpun secara liar dan membuat kekacauan serta menghasut orang membuat kemungkaran itu pun perangai dajjal dan yakjuj makjuj. Malahan dajjal juga dikatakan muncul di timur, Malaysia terletak di timur. Saya tidak menuduhlah Nik Aziz dan pimpinan Pakatan Rakyat sebagai dajjal dan pengikut Pengikut Penipu Rakyat sebagai yakjuj makjuj, tapi apa yang mereka buat itu selari dengan ciri-ciri dajjal dan yakjuj makjuj, lebih-lebih lagi Malaysia ini di kawasan timur sebagaimana sabda Nabi bahawa dajjal akan muncul di timur. Kalau pun puak Penipu Rakyat itu bukan dajjal atau yakjuj makjuj pun, dah jadi macam 'dajjal mini' dan 'yakjuj makjuj mini' yang perlu dijauhi oleh orang ramai terutama umat Islam dari terperosok ke lubang biawak yang sedang diheret oleh puak perosak ini.

Saya bukan nak menghina sesiapa, tetapi orang yang berkenaan silalah lihat kelakuan dan perangai mereka yang tak ubah seperti dajjal dan yakjuj makjuj. Jangan sibuk mendakwa tok guru, ustaz, ustazah, ulama dan cendekiawan, tapi perangai dan kelakuan menggalakkan kemungkaran dan kemaksiatan. Sedarlah diri, jangan menjadi seperti syaitan dan ibli yang begitu takbur hingga akhirnya mendapat laknat Allah hingga hari kiamat dan dibakar di neraka selamanya. Sedarlah wahai umat manusia sekalian, terutama rakyat Malaysia, janganlah kita terpengaruh dengan budaya keji amalan syaitan seperti BERSIH 3.0 ini yang bukannya mendatangkan kebaikkan, tapi menyusahkkan orang ramai, menghuru harakan negara, mencemarkan imej Islam dan mencemarkan imej negara, jangan terikut-ikut perbuatan sebegini, jadilah manusia yang rasional kerana masa depan generasi zuriat kita perlukan negara yang aman dan sejahtera untuk kehidupan yang aman.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Anonymous said...

Himpunan aman, duduk dan bantah konon, yang berlari-lari, melalak, melompat-lompat macam jahanam itu himpunan aman kepala butoh koranglah Penipu Rakyat. Dasar jahanam perosak keamanan negara, pihak polis perlu bertindak tegas tangkap semua pendemontrasi liar yang menjadi pengkhianat negara itu, mereka ini adalah pengkhianat yang bukan saja melanggar arahan polis, arahan mahkamah, malahan mereka ada niat buruk nak memburukkan imej negara. Kepada Penipu Rakyat, demokrasi kepala butoh korang sajalah, haram jadah punya perangai, perosak masyarakat, perosak negara, perosak keamanan, kepala butoh korang, semoga korang mendapat pembalasan atas pengkhianatan korang ni, kalau dulu BERSIH 2.0 ada seorang mati sebab sakit jantung dan mungkin kena pijak dengan orang ramai yang gempar dengan demontrasi bodoh korang tu, mungkin hari ni ada juga pendemontrasi yang mampus dua tiga ratus orang, kalau jadi macam tu, Ambiga dan Penipu Rakyat kepala butoh tu yang bertanggungjawab, dasar Penipu Rakyat kepala butoh dan Ambiga kepala butoh walaupun dia tak ada butoh.

Pihak polis dan kerajaan perlu tegas dalam perkara ini untuk mengajar golongan pengkhianat ini apa itu taat setia kepada pemerintah dan negara.

Anonymous said...

Penyokong PAS pergi beribadat, ibadat terbaru demontrasi BERSIH 3.0 dalam agama PAS. Nik Aziz kata solat sama macam demontarasi, haji pun macam demontrasi, maka pengikut PAS pun nak dapat 'pahala' dengan beribadat demontrasi BERSIH 3.0 yang dikatakan wajib oleh Nik Aziz, tak buat berdosa, dah wajibkan? Habis ulama di Al-Azhar 'berdosa' sebab tak ikut demontrasi BERSIH, malahan orang yang sedang buat Umrah di Mekah hari ni pun dapat 'dosa' juga sebab tak sertai BERSIH 3.0 yang wajib ditunaikan, kata Nik Aziz penyebar kesesatan untuk merosakkan masyarakat. Penipu Rakyat Kepala butoh, PAS pun kepala butoh, ulamak politik PAS pun kepala butoh juga, penyebar kesesatan, pengikut teladan dajjal yang suka merosakkan keamanan, pengikut tingkah laku dan perangai iblis dan syaitan yang sukakan perpecahan dan kerosakkan di kalangan manusia, ulamak sampah sarap sajalah Nik Aziz dan ulamak penyokong perhimpunan haram dan maksiat pernderhakaan BERSIH 3.0 perosak ini.

Anonymous said...

Demontarasi BERSIH ibarat solat berjemaah, dapat 'pahala 27 kali ganda'. Ulamak PAS makin celaru, penyebar kesesatan, mempolitikkan agama, mempolitikkan syurga dan neraka, kalau diikutkan di akhir zaman ada satu fitnah yang sangat besar iaitu fitnah dajjal yang menjanjikan syurga dan neraka. Fitnah dajjal bermula dari sebelah timur, Malaysia terletak di sebelah timur, apakah di Malaysia bermulanya fitnah dajjal? Semoga Malaysia diselamatkan oleh Allah Taala daripada malapetaka ini, amin.

Anonymous said...

Gabungkan lambang PAS dengan lambang PKR akan jadi lambang mata satu, dajjal bermata satu, suka menggalakkan kemungkaran, kemudian menjanjikan syuga kepada pengikutnya dan neraka kepada penentangnya, sekarang ini pun ulamak PAS berani menjanjikan syuga kepada pengundi PAS dan Penipu Rakyat serta neraka kepada pengundi Barisan Nasional. Apakah fitnah dajjal telah muncul, kerana fitnah dajjal muncul di sebelah timur, Malaysia terletak di sebelah timur, ataupun kalau bukan lagi fitnah dajjal, maka ini fitnah dajjal mini untuk peringatan kepada manusia akan kedatangan dajjal yang sebenar kelak? Kepada umat Islam sekalian, berhati-hatilah dengan golongan yang memperalatkan agama, menjanjikan syurga dan neraka yang bukan dalam bidang kuasa manusia.

Saya bukannya menuduh Nik Aziz atau ulama PAS serta pimpinan Penipu Rakyat sebagai dajjal, tetapi kelakuan mereka yang menyerupai kelakuan dajjal yang berbuat kerosakkan dan menjanjikan syurga untuk pengundi mereka dan neraka kepada penentang mereka, ini adalah perbuatan dajjal, maka kalau pun mereka ini bukannya dajjal yang sebenar, tapi ini adalah bibit kelakuan dajjal yang melanda negara ini, oleh itu rakyat negara ini terutama orang Islam perlu berhati-hati dengan golongan perosak ini yang sanggup berbuat apa saja untuk mendapatkan kekuasaan bagi memuaskan nafsu serakah mereka, berhati-hatilah dengan golongan ini, mereka ini perosak yang sangat berbahaya kepada negara dan rakyat.

Anonymous said...

Perhimpunan aman kepala butoh, betul kata Tunku Abdul Aziz yang BERSIH 3.0 adalah perhimpunan aman yang pura-pura saja aman, lepas tu buat keganasan dan kekacauan. Lim Guan Eng menempelak Tunku Abdul Aziz, tapi sekarang dah terbukti kebenaran andaian yang dibuat oleh Tunku Abdul Aziz, Lim Guan Eng, lu bodoh punya olang, lu tatak leti fikir macam itu manusia, lu lagi elok tinggal itu kandang babi saja la.

Anonymous said...

Marilah kita menjadi orang yang bersyukur dan bertanggungjawab kepada negara untuk kesejahteraan negara dan rakyat. Jauhilah puak perosak seperti Penipu Rakyat dan kuncu-kuncu serta tuan mereka di Amerika dan Israel yang mungkin dalang dalam semua perkara ini.

Cuba tuan-tuan dan puan-puan fikir, dari mana puak Penipu Rakyat ini dapat dana untuk beli baju dan uruskan makan minum serta belanja itu dan ini yang mungkin berjuta ringgit dalam setiap siri demontrasi BERSIH? Apakah di rumah Ambiga, Nik Aziz, Anwar, Lim Kit Siang serta di pejabat Penipu Rakyat ada mesin cap duit untuk buat duit sesuka hati? Berkemungkinan besar mereka ini adalah boneka asing yang ditaja kerana pimpinan Penipu Rakyat terutama Anwar kerap ke luar negara terutama Amerika yang tak tahulah apa yang dibuatanya di sana. Oleh itu berhati-hatilah kita semua supaya tidak terpedaya dengan golongan yang menjadi alat asing seperti Penipu Rakyat ini.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Hidup Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Aku nk tolong polis hapuskn perosak negara ni..ayuh kawan2 kite pancong kepala pengkhianat ni..

Anonymous said...

Takziah kepada anggota polis yang terbunuh akibat tindakan ganas pendemontrasi liar yang bukan saja menyebabkan kematian anggota polis berkenaan, malahan mencuri pistol milik polis berkenaan untuk tujuan provokasi.

Tindakan ini sudah keterlaluan, sudah melampau, pihak berkuasa perlu bertegas, pihak penganjur BERSIH 3.0 perlu didakwa kerana menyebabkan kematian ini, semua ini berlaku kerana sikap gila babi Penipu Rakyat.

Kepada kerajaan, tindakan tegas perlu diambil untuk membela kematian seorang penjawat awam yang dizalimi secara terancang oleh pihak pengkhianat ini. Ambiga, Anwar, Mat Sabu, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Mahfuz Omar, Hadi Awang, Karpal Singh malahan terutama sekali Nik Aziz yang 'memfatwakan' kesesatan bahawa BERSIH 3.0 ini adalah wajib perlu dihadapkan ke muka pengadilan, kematian anggota polis itu perlu dibela, rakyat Malaysia benar-benar marah dengan keadaan ini, malahan penyokong kerajaan, dan pasukan PDRM terutamanya berasa tercabar dengan keadaan ini, malahan rakyat Malaysia yang telah lama bersabar dengan BERSIH ini mungkin akan mengadakan tindak balas, oleh yang demikian, pihak berkuasa terutamanya Menteri Dalam Negeri, tolonglah, ambil tindakan tegas untuk membela kematian petugas keselaman yang juga seorang penjawat awam yang dizalimi secara kurang ajar oleh pendemontrasi BERSIH 2.0 ini. Kerajaan telah ada sebab yang kukuh untuk menghukum sekeras-kerasnya Penipu Rakyat dan Ambiga berhubung tragedi yang menyayat hati yang menimpa anggota polis berkenaan. Pengorbanan anggota polis itu perlu permbelaan, sekiranya pihak berkuasa tidak mampu membela anggota polis yang dizalimi itu, rakyat akan bangkit mengadakan perarakan besar-besaran untuk menuntut bela atas kezaliman yang dilakukan oleh golongan pengkhianat BERSIH haram jadah kepala butoh babi celaka ini, dasar babi, ulamak konon, ulamak kepala butoh ko sajalah Nik Aziz, kerana ko mengajarkan perkara sia-sia ini mencetuskan masalah yang besar.

Terus terang bahawa saya memang tak puas hati dengan keadaan ini, Harakah melaporkan dua orang pendemontrasi cedera dan dirawat di hospital, tapi itu mereka yang bersalah, pihak berkuasa dah larang, tapi ingkar dan melawan pemerintah, itulah balasannya, padan muka. Tapi bila polis dan petugas keselamatan dicederakan, dibunuh dengan kejam, itu sudah melampau, itu sudah mencabar kedaulatan negara ini, polis berkenaan adalah penjawat awam yang dilantik kerajaan, malahan lantikan dalam perkhidmatan awam adalah dalam bidang kuasa Yang DiPertuan Agong walaupun lantikan itu diurus selia oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam, Suruhanjaha Pendidikan, Suruhanajaya Polis atau Angkatan Tentera Malaysia, tindakan pendemontrasi BERSIH membunuh dan mencederakan anggota keselamatan menunjukkan mereka menentang kedaulatan Malaysia dan menentang pemerintahan Yang DiPertuan Agong, tindakan keras perlu dikenakan terhadapa pengkhianat ini, sekiranya ketua Al-Maunah dan 3 rakannya dihukum mati dan lagi berbelas orang dihukum penjara sepanjang hayat mengikut seksyen 121 iaitu melancarkan perang terhadap Yang DiPertuan Agong, tindakan BERSIH 3.0 ini pun adalah sama seperti Al-Maunah dan selayaknya penganjur BERSIH 3.0 dikenakan hukuman mati bersama pembunuh polis berkenaan, manakala yang menjadi pendokong BERSIH 3.0 selayaknya dipenjarakan sepanjang hayat atau dilucutkan kewarganegaraan dan diusir dari negara ini dan tidak dibenarkan kembali ke Malaysia kerana pengkhianatan ini.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar, Hidup Malaysia, Hidup Barisan Nasional.

Anonymous said...

Bro,
ko buang je entri Global Products & Services Review said... kat atas tu. kalau dia kata tak guna berblog 24jam buat apa dia post kat sini? sebab blog 24 jam macam ni lah dia boleh promote skim cepat kaya dia.

Aku menyampah dengan orang yang ingat pandai dan nak tolong orang tapi tunjuk bahalol dengan memperbodohkan orang.

patut terima kasihlah sebab blog-blog macam ni memberi dia peluang 24JAM promote skim cepat dan senang kaya dia tu. bukannya mengata-ngata usaha orang menarik minat pembaca.

worldLORD said...

Menteri dan pihak yang berkuasa jangan berimuka. Bertindak tegas....jangan nak lembik lebik lagi...kalau takut dan tak tahu nak buat kerja ..pandai pandai lah...bawa diri ..jangan berlagak macam tak der kuasa....tangkap anuwartu ,tangkap ambiga celaka tu dan semua 220-+ yang ditangkap tu tunjukan video vidoe tersebut lepas tu beri minum air sabun....sampai mampos....celaka semua tu ....