Wednesday, April 25, 2012








Wahai Wan Azizah! Katakanlah bahawa itu bukan laki kau yang berkote bengkok tu! Katakan lah wanita sebelah dia tu bukan Shamsidar! Ini baru sikit, ada lagi banyak. So kepada pemimpin Pakatan Anak Haram ni, aku nak nasihat sikit je, dari korang sibuk tentang skandal orang lain, baik korang fikir macamana nak spin insiden AISKRIM OF THE YEAR ni! - Blogger HOUSE PK



Ini baru sikit hint atau petunjuk yang diberikan blogger-blogger pro kerajaan mengenai insiden malang AISKRIM OF THE YEAR ini. 

Ada lagi yang bakal menyusul, satu persatu imej-imej insiden malang AISKRIM OF THE YEAR bakal dipertontonkan kepada rakyat.

Perlu diingat, Nallakaruppan telah pun menyerahkan pita rakaman video AISKRIM OF THE YEAR ini kepada peguamnya, Muhammad Shafee Abdullah di kompleks mahkamah Kuala Lumpur sebagai bahan bukti apabila beliau dipanggil ke mahkamah kelak.

Nallakaruppan juga bakal mendedahkan isi kandungan pita rakaman video AISKRIM OF THE YEAR ini di mahkamah.

AISKRIM OF THE YEAR katanya ...



24 comments:

Anonymous said...

terasa malu dan aib sekali ada manusia seperti anuar dan azmin, tahukah azmin apa hukumnya seorang suami juka mengetahui isterinya telah memberikan kemaluannya pada lelaki lain, itu semua jika azmin adalah penganut Ugama Islam dan tahu hukum Allah. jika azmin bukan penganut Ugama Islam memang sepatutnya dia mendiam diri saja seperti apa yang dibuat now. Tahniah buat anwar aljuburi hebat sekali kau didunia ini suami istri kau kuasai. Faraun manusia terhebat didunia juga mati ditelan lautan adakah anwar sehebatnya dan tidak mati?

Anonymous said...

besarnya pengaruh duit.apa nak kata itu semua kerana duittttttttttt

Anonymous said...

mmg kerana duit.. kan saman rm100J tu kan duit.. dapat pekdoh

Anonymous said...

bagi azmin habuan wangringgit dan pangkat yg dia dpt dari al-juburi lebih berfaedah dari kerang berbulu bini dia yg sering dan ditikam dan dirodok cota bengkok annuar..tak luak pun katanya....

Anonymous said...

Politik melayu bodoh...fitnah mengfitnah,aib mengaib utk kuasa dunia.

Anonymous said...

Lihat betina sebelah anwar tun bukan jijah( jijah kurus) ni,berisi, tudung ala gaya samsidar . Apa nak buat min( azmin) , tak luak pun katanya.Yg jelas itu anwar dng betina,tu ke sedikit sedutan dari Nala. Patutla anwar tak berani saman nala.

Anonymous said...

memang DAYUS peringkat tertinggi lah si Azmin ni..tak harum bau syurga lah engko Azmin ooiii..isteri nko, nko bagi bos nko maen..nko plak maen ngan betina laen..ape nak jadi dgn pemimpin parti haram jadah ni..tnggu masa je nak lingkup dek perangai bos2 nkorang ni...

Anonymous said...

apa nak dikata..puak pakatan ni kat dunia lg tuhan dah bagi tunjuk cmna..

Anonymous said...

GAYBOHJAN & BOHSIANYA..

Anonymous said...

si tua ni ke yang osStud Badtulamin angkat sbg Imam Mahadi tuh?
agaknye dia maksudkan Al-masih al Dajjal kot.

GengParangTer said...

Apa nak kecoh2 ni....Kan PKR ni penuh dengan maksiat,seks bebas,Tikam belakang, pembohongan, rasuah, samseng jalanan, derhaka dan banyak lagi...Tu sebab mereka tak kisah pun tukar-tukar pasangan ni...harap2 Kak Wan Dan NurulIzah tak join sekali le....simpang malaikat 44.Bertaubatlah

Anonymous said...

Politik melayu bodoh...fitnah mengfitnah,aib mengaib utk kuasa dunia.

Kau Melayu atau bukan Melayu?
Sebenarnya politik bukan Melayu lagi teruk dan kotor. Sokonglah kepada Ambiga yang kau minati.Nanti kau dapat parpu kari dia.Baru kau tau bau atau wangi.Semua kejadian di dunia ini setiap hari telah dipertontonkan kepada kita . Kita mesti bersyukur,jika kita masih lagi beriman.Jagan kita terikut melakukan perkara yang diluar norma hidup Islam.BERSYUKUR DENGAN APA YANG ADA HARI INI.JANGAN CUBA MENGGADAIKAN MASA DEPAN DENGAN MENGHARAPKAN PERUBAHAN YANG LEBIH BAIK.PASTIKAN NEGARA DAN AGAMA TIDAK DIGADAI KPD BUKAN YANG HAK.BANGKITLAH KITA DARI KEALPAAN.

Anonymous said...

Kempen Bersih 1.0, 2.0, 3.0 tapi sendiri tak bersih.

Anonymous said...

Saya berasa amat terkilan di atas perilaku yang ditonjolkan Anwar dan sekutunya. Semata-mata mengejar pangkat dan visi untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Sesungguhnya, Anwar TIDAK LAYAK sebagai pemimpin untuk Negara kita. PKR sesuai diberi nama "PARTI KELENTONG RAKYAT". Apa yang didedahkan oleh Ummi Halfida ternyata benar. Begitu juga dengan rakan karib Anwar Dato Nallakaruppan. Apa lagi yang dimahukan oleh penyokong PKR. Bukti kukuh didepan mata, cuma mata hati belum terbuka untuk menilai dengan sebaiknya. Pada Tahun 1998, Negara kita dikejutkan dengan Kegagawatan Ekonomi,semasa Anwar memegang Jawatan TPM dan Menteri Kewangan. Ia la, mcm mana x gawat jika Anwar ketika itu gunakan wang negara untuk kepentingan peribadi. Rakan-rakan, mari kita nilai wajah Anwar dahulu dan sekarang. Apa yang saya lihat, tiada cahaya disebalik wajahnya. Begitu bengis dan amat menakutkan. Saya berharap Dr. Wan Azizah, insan yang paling rapat dengan Anwar sememangnya mengetahui keaiban suaminya agar mendedahkan dan memperbetulkan keadaan ini. Mudah-mudahan rakyat tidak tertipu lagi. Polimik politik yang dimainkan PKR pasti terkubur jika Wan Azizah sedar akan kesilapannya dan kembali memperbetulkannya. Wang Ringgit adalah subjektif semata-mata dan bukannya mampu di bawa ke alam Barzarkh atau Alam akhirat nanti. Dunia hanyalah persinggahan.. Thanks...
Izral Farha, Shah Alam.

Anonymous said...

Sudah lah kak wan azizah. Semakin jauh kau cuba menegakkan hak rakyat yang kononnya menjadi kewajipan kau, semakin terbuka segala kekotoran yg suami kau lakukan. Sudah2 la. Dunia ini hanyalah sementara. Akhirat jua yang kekal. Balik la ke rumah. Jaga rumahtangga. Sudah sampai masanya beribadat kepada Allah. Hak org kau tegakkan amalan2 menuju ke akhirat kau binasakan. Sudah sudah la kak jijah..ajak la suami bertaubat...jadi PM bkn tggjawab mudah dan terima lah hakikat suami kau memang x layak & bukan pilihan rakyat. Sudah tidak relevan dan tidak 'bersih'.

Anonymous said...

We not accept if still black/white video.

Anonymous said...

bodoh siapa tak nampak gambar tu

Anonymous said...

sebab tulah Anwar tak mau shamsidar terlibat jadi saksi perbicaraannya menyaman Datuk Nala... dah terang lagi bersuluh...sepandai2 tupai melompat jatuh ke tanah jua akhirnya!

Anonymous said...

hanya melayu BANGSAT BARUA kafir harbi sahaja yg sanggup bersama al juburi. jadi sedarlah diri

Anonymous said...

Nie gambar Melayu Doll mana pulak...mana gambar ais kream tu... kalu nak kata betoi kena la tunjuk gambar anu tu senang nak ukur dan buktikan. P/S.Nak tanya shamsidar sikt boleh... masa shamsidar rasa ais kream tu memang menjerit macam kat ceramah jugak ka?..uuuuoooooooo... sabor ajalah.

Anonymous said...

surah al Hujurat ayat 8 .. apabila sampai kpd kau suatu berita drp org munafik/berkptgn.. maka hendaklah kamu menyiasatnya terlebih dahulu .. ingatlah bhw Allah maha pengampun kpd hambaNya.. tetapi dosa ke atas sesama manusia jika tidak dapat keampunan drp org yg kita aibkan tanpa bukti yg disahkan oleh sekurang2nya 4 org yg adil (beramal dgn Islam yg nabi ajar).. tunggulah azab Allah

musa3 said...

KALAU DI AMERIKA DAN DI KEBANYAKAN NEGARA BARAI SEKALI PUN..MANA-MANA PEMIMPIN POLITIK YANG AMAT DIRAGUI MARUAHNYA TIDAK AKAN DISANJUNG. JAUH SEKALI HENDAK DIPILIH SEBAGAI PEMIMPIN.

Anonymous said...

Melibatkan hukum Allah jangan buat main.

An Nuur Ayat 4
--------------
Dan orang-orang yg menuduh wanita-wanita yg baik-baik (berbuat zina) & mereka tak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) delapan puluh kali dera, & janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yg FASIK.
--
Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang FASIK.
--
And those who launch a charge against chaste women, and produce not four witnesses (to support their allegations),- flog them with eighty stripes; and reject their evidence ever after: for such men are wicked transgressors.
--

Anonymous said...

Yang pandai quote quran (setan pun pandai) tak boleh pikir kalau org yg bersalah memfitnah, menzalimi org lain etc., Tuhan AKAN mengadili mereka. INI SOAL IMAN (FAITH). Kita yakin Tuhan di pihak yg benar. Tak gitu?

Tapi orang yang ignore the truth pulak mcmana?

Org umno memfitnah at least siap ada bukti. Org pembangkang semuanya hearsay.