Wednesday, April 4, 2012




Ketidaktelusan SPR dan kerajaan atau bimbang bantuan KAF, NDI dan NED akan disekat oleh kerajaan?

KUALA LUMPUR, 4 Apr - Jawatankuasa Pemandu BERSIH 3.0 hari ini mengumumkan pada satu media di KLSCAH akan mengadakan satu lagi perhimpunan pilihanraya bersih dan adil pada 28 April ini.

Perhimpunan dengan tema 'Duduk Bantah' akan diadakan pada jam 2.00 petang bertempat di Dataran Merdeka sebagai desakan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan kerajaan Malaysia untuk mengembalikan hak rakyat mendapatkan satu pilihanraya bersih dan adil seperti yang sepatutnya.

Bekas presiden Majlis Peguam, S Ambiga berkata perhimpunan yang diadakan masih lagi mengekalkan lapan tuntutan yang masih belum dilakukan oleh SPR dan pihak kerajaan.

Artkel selanjutnya, klik BERSHIT 3.0 NADI YAHUDI



Ini bukan soal telahan atau ramalan semata-mata. Apa yang berlaku di Parlimen semalam sudah dirancang sejak awal oleh Anwar Ibrahim dalam mencari alasan untuk tidak membahaskan dan menafikan syor PSC yang telah diluluskan.

Tidak masuk akal disebabkan 4 daripada 22 laporan yang dibangkitkan menerusi PSC dijadikan alasan kukuh untuk membangkitkan usul satu laporan minoriti perlu dikeluarkan.





Penting untuk mengetahui perjalanan PSC dari awal sehingga tiba waktu untuk dibahaskan di Dewan Rakyat...

1) Ahli Parlimen Gombak Azmin Ali, Ahli Parlimen Rasah Anthony Loke dan Ahli Parlimen Kuala Krai Dr Hatta Ramli telah diberi ruang secukupnya untuk mengemukakan cadangan alternatif tersebut dalam setiap isu yang ditimbulkan.

2) Azmin Ali, Anthony Loke, Hatta Ramli, Wee Choo Keong dan 3 ahli parlimen Barisan Nasional terlibat sama dalam jawatankuasa khas PSC selama 6 bulan diadakan.

3) Undi belah bagi telah dilakukan pada awalnya dan keputusan muktamad dicapai bahawa tidak perlu satu laporan minoriti dikeluarkan.

4) Mesyuarat jawatankuasa khas PSC sebelum ini juga telah memperincikan dan membahaskan perkara ini dan tidak sepatutnya dibangkitkan lagi dalam Dewan Rakyat.

5) Laporan yang dikemukakan turut dimasukkan laporan-laporan minoriti seperti yang dicadangkan oleh Azmin Ali, Anthony Loke dan Hatta Ramli.



Apa sebenar tujuan Azmin Azmin Ali, Anthony Loke dan Hatta Ramli membangkitkan soal laporan minoriti walhal mereka juga terbabit dan bersetuju dengan keputusan sewaktu diadakan melalui undi belah bagi?


Helah pembangkang sebenarnya tidak mahu membahas laporan PSC ini di Dewan Rakyat ...

Tidak masuk akal 82 peratus tuntutan yang dikemukakan telah dicapai, masih lagi mahu dijadikan alasan untuk membnagkitkan soal laporan minoriti.



Anwar Ibrahim dan pembangkang sudah lama merancang untuk mengadakan satu lagi perhimpunan haram, BERSHIT 3.0.

Dakwaan tidak diberi ruang untuk memuatkan laporan minoriti berhubung perkara asas pilihan raya hanya sebagai helah untuk mengadakan satu lagi perhimpunan haram.

Anwar Ibrahim dan pembangkang sebenarnya tahu gelombang pengundi kini lebih terarah kepada Barisan Nasional.

Dan pada GWM, berita dibawah inilah yang cukup menggusarkan Anwar Ibrahim kerana bantuan dari luar dijangka akan disekat dan dihalau keluar dari Malaysia. Khabarnya, Kementerian Dalam Negeri sedang mengesan pejabat-pejabat puak-puak Yahudi ini ...








Banyak negara Arab sudah mengetahui pembabitan KAF, NDI dan NED dalam mencampuri urusan dalaman sesebuah negara. Mesir dan UAE terlebih dahulu menghalau badan-badan Yahudi ini keluar dari negara masing-masing, yang sibuk mencatur siapa yang berhak berkuasa.

Pendedahan demi pendedahan blogger pro kerajaan mengenai KAF, NDI dan NED ini seharusnya membuka mata rakyat bagaimana Anwar ibrahim sanggup melacurkan negara hanya untuk mendapatkan kuasa dan bergelar Perdana Menteri Malaysia.

Adakah rakyat masih lagi mahu diperbodohkan oleh talibarut Yahudi yang bernama Anwar Ibrahim ...



2 comments:

Anonymous said...

udahlah jual agama, bangsa dan negara pun hendak dilelongnya. Bangsat nye anuariyahudi...sondolmi

Indahnya bumi ini..
Warisan berkurun lama berdiri
dibiarkan ,hasil mengalir kpd YAHUDI
Pribumi..akan merintih sendiri.

Aku tentang kau habis2an..muka xkenang dek budi...puak2 parasit2 jahil buta tuli.

Anonymous said...

Bila dengar Bersih 3.0 je darah aku dah naik!!!!