Saturday, April 14, 2012




Setelah pihak parlimen membuat sisatan rapi melalui kamera cctv, memang sah dua orang perempuan yang masuk kedalam dewan rakyat dan mencuri dokumen laporan jawatankuasa parlimen (psc) mengenai penambahbaikan sistem pilihanraya itu adalah pegawai sivarasa ahli parlimen pkr subang.

Dokumen itu di sedari hilang apabila ahli parlimen ketereh menanyakan risalah yang sepatutnya ada di meja beliau kepada bentara dewan. pertanyaan beliau menyebabkan rakan sebaris beliau ahli parlimen tanah merah, kelana jaya dan petaling jaya selatan yang semuanya dari pkr turut sama hairan kerana laporan tersebut juga tidak terdapat diatas meja mereka.

Perkara tersebut diajukan kepada dato rosmee selaku setiausaha dewan rakyat yang akhirnya membuat siasatan bagaimana naskah penting yang masih lagi bersifat rahsia/embargo yang telah diletakkan diatas meja ahli yang berhormat boleh hilang!


Setelah disoal siasat oleh pihak pentadbiran parlimen serta ahli yang berhormat yang berkaitan, kedua mereka mengaku bahawa perbuatan mereka dilaporkan telah diarahkan oleh yb subang iaitu Sivarasa.

Apabila mendengar pengakuan pegawai perempuan berketurunan Melayu dan cina tersebut...kesemua Ahli Parlimen tersebut terus lembik dan diberitakan tidak lagi melenting dan marah malah hanya menyifatkan kejadian tersebut sebagai salah faham..!!!

Arahan Sivarasa beb...orang kanan tuhan politik..! mana berani marah! terus tukar tune..!!!

Setakat ini mengikut sumber masih belum lagi dipastikan tindakan yang bakal dikenakan kepada 2 orang pegawai tersebut. Mereka boleh dikenakan tindakan dibawah peraturan Dewan kerana menceroboh dewan atau menghina dan melanggar peraturan yang melarang naskah larangan dibawa keluar dari Dewan Rakyat.


sumber : blog PUTRA MERDEKA

Pegawai-pegawai bodoh sahaja yang kena ... si barua Sivarasa bagaimana?



 

0 comments: