Friday, April 27, 2012







Seperti yang GWM perkatakan sebelum ini, pembangkang sudah mengatur strategi dan perancangan rapi dalam mengatur satu provokasi dan keganasan terancang esok, di Dataran Merdeka.

Video di atas adalah contoh terbaik bagaimana Polis DiRaja Malaysia (PDRM) diperlekehkan, dipukul sehingga berdarah dan masih lagi difitnah menggunakan kekerasan terhadap orang awam.

GWM menyeru rakyat agar memberikan kerjasama terbaik kepada PDRM agar keselamatan negara sentiasa terjamin.

GWM menyeru agar rakyat menolak anasir-anasir subversif yang bakal berlaku esok hari.



"Kita Dah Berjaya Bodohkan Rakyat"



Rakyat perlu faham mengapa pihak keselamatan memagar Dataran Merdeka esok ...


Tolak BERSHIT 3.0 ... Demi Keamanan dan Kemakmuran Negara



9 comments:

anti bohmau said...

GWM,

sedih ambo tengok anggota polis ni dibuat sebegitu rupa! bayangkan jika ini saudara mara kita!

teringat Allahyarham bapa saudara pegawai polis, Allahyarham abang ipar, juga pegawai polis...& ramai lagi saudara-mara ambo bekerja sebagai anggota polis...

dimanakah orang2 yg boleh membela & menyatakan keselamatan anggota2 polis ini terjamin bila mrk bertugas???

puaka2 pr memang celako! celako! celako!!

Melayu Atas Pagar said...

TAU TAKPE BRO ...

ESOK LAGI TERUK PUAK-PUAK JAHANAM NI BUAT ...

commandermacala said...

ini sudah melampau,
kerahkan ATM bergabung dengan PDRM
untuk berperang dengan komunis2 PR. kalau boleh, tembak je semua sekali pengkhianat negara ni.

Anonymous said...

Jgn tembak Bro... kasi tangkap satu2 senyap2... pastu masuk dlm guni kasi belah itu perut.... campak jer ke laut buat umpan sotong.... negara bleh jadi pengekspot sotong terbesar....

wan_cikgumuzik said...

tak sabar gua nak tgk anjing bersalak kena curah ngan air esok.. hahahaha..

Anonymous said...

tangkap aje masuk dalam lori merah.bawak kat balai. masukkan dalam lokap.habis cerita.
biarkan berpuluh puluh peguam dia datang.
kalau peguam kurang ajar,peguam pun masuk lokap.

peguam bukan kebal dari segi undang undang pun

Anonymous said...

bro... ini kejadian bila ni...semalam ke? dekat mane?

Shazerlynn said...

Walaupun berpelajaran tinggi, tapi tetap bodoh!! Tahu politik tapi tak faham langsung tentang undang2 & peraturan. Kalau nak kan perubahan bukan di padang atupun jalanan tempatnya. Masakan tak tahu sistem parlimen beraja. Tempat yang sesuai dan berkesan hanyalah di dewan parlimen saja. Kalau buat ditempat selain dewan parlimen,memang sah ada muslihat yang kotor tersembunyi. Dulu "BERSIH 1", tapi tak bersih. Lepas tu "BERSIH 2" masih juga tak dapat bersih. Sekarang ni "BERSIH 3". Dah 3 kali dibersihkan namun tetap tak akan bersih disebabkan kekotoran yang dah terlampau.

Unknown said...

nie la rupa2 syaitan yg berwajah manusia... sentiasa ingin membuat kecoh ditempat aman... ape yg mereka ingin buktikan pada rakyat.budaya gengster dan budaya penyamun yg di bawa oleh parti pembangkang. ingin merampas benda yg telah disediakan.mereka hanya pandai berkate2 sahaje tp habuk pun tarak.. nak menegakkan keadilan konon.. diri sendiri pun tak betul. parti pembangkang adalah sampah masyarakat.....