Thursday, April 12, 2012


Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia (SPR) maupun polis perlu menyiasat dakwaan tersebut dan sekiranya benar Zuraidah menang ataupun menjadi calon parlimen tersebut melalui unsur-unsur penipuan, beliau perlu di bawa ke muka pengadilan dan dihukum selayaknya sekiranya beliau menipu sehingga berjaya menang sebagai Ahli Parlimen.

Biasanya Ahli Parlimen hilang kelayakan untuk menjadi MP adalah beliau pernah dihukum penjara dan tidak boleh menyertai parti politik selama lima tahun,didenda oleh mahkamah melebihi Rm2,000 ataupun telah diistiharkan mufils dan mungkin ada lagi sebab-sebab lain atau Zuraidah sebelum bertanding merupakan bukan warganegara Malaysia.

Tuduhan Mohd Isa Saidi, bekas Ketua Penerangan tersebut bukan tuduhan yang ringan kerana melibatkan institusi berparlimen dalam Negara ini dan SPR jangan sesekali memandang ringan dan perlu menyiasat hingga ke akar umbi tuduhan tersebut.

Ada juga tuduhan yang mendakwa bahawa Zuraida memalsukan dokumen warganegaranya kerana sebelum bertanding di Parlimen Ampang, beliau masih lagi Warganegara Singapura.

Soal Zuraida yang dikatakan begitu kuat menyokong gerakan LGBT tidak menghairankan kerana beliau sebelum ini pernah dikatakan antara pengamal tegar gejala tersebut dan rakyat sudah tidak hairan dengan cakap-cakap Zuraida hingga beliau digelar sebagai Mak Lampir ataupun pemimpin wanita bermulut longkang.


Artikel seterusnya, klik SANGGAH TOK JANGGUT

11 comments:

BABA MELAKA said...

Warganegara Singapore? oooooo geng Aaron Aziz le tu.

Anonymous said...

aku tahu dia ni minah karan kat spore dulu..yang bawak masuk Allahyarham Tun Razak yg buat operasi bawak Melayu ke M'sia macam talent corp.SiZuaraidah ni kalau masih menetap di Spore skrng kerja cusi jamban kat Changi atau pun lebeh tinggi sikit kerani post office

YB Raz said...

adoii makcik zuraida ni pengamal LGBT? wahahahaha muka macam ni ade ke pasangan?

Anonymous said...

bro, aaron azaz tak mcm zuraida lampir tu. zuraidah lampir kaki menipu. kalau pasal mengata , mengutuk, hina orang ,minah lampir ni lah yang paling hebat macam lah dia tu yang paling hebat.

Anonymous said...

siasat ...jangan x siasat.....yg mendatangkan kemudaratan patut di nyahhh..sgr

manjung said...

best punya story ni...hambit ko mulut longkang...kalau menfitnah orang ko le no.1. sapa yang kena...huhuhu

Anonymous said...

Cuba minta Zuraidah Kamarudin buat pemeriksaan genetic dia sama ada perempuan atau lelaki. Saya tengok wajahnya mirip lebih kepada lelaki.

Anonymous said...

Tolong siasat mungkin dia ni proxy Ultra Kiasu Singapork dalam usaha memecahkan perpaduan Melayu - Nanti senangla DAP anak syarikat kepada PAP memerintah Malaysia bila melayu sama melayu bercakaran.

Adi Kencana said...

Blh kawan dgn Aaron Aziz. Tapi Aaron Aziz pun mungkin x sudi kwn dgn dia ni.

KERAJAAN PAKATAN SELANGOR HALAU MELAYU KELUAR BANDAR! IKTIBAR BUAT PENDUDUK KG BHARU. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

ari tu dia selak kain orang,,,,nampak la tote bengkok, sekarang selak kain dia pulak .......huhhhhh berserabuttt

Anonymous said...

nak selak kain dia ada selera ke?