Saturday, April 21, 2012




Barangkali ini adalah soalan paling maut yang pernah diutarakan oleh seorang ahli Parlimen parti pembangkang dalam Dewan Rakyat yang dimuliakan.


Tuan Gwo-Burne Loh [ Kelana Jaya ] minta MENTERI BELIA DAN SUKAN menyatakan langkah-langkah yang diambil untuk memupuk belia yang kental dan berupaya melawan desakan seks daripada seorang berusia lebih 60 tahun yang didakwanya meliwat.




Dato Seri Ahmad Shabery Chik [ Menteri Belia dan Sukan ] Sebagai sebuah kerajaan yang bertanggungjawab, melalui 12 Kementerian yang terlibat secara langsung dengan pembangunan belia, pelbagai program telah dan sedang di jalankan bagi memastikan generasi belia menjadi warganegara yang cemerlang, kental dari segi fizikal dan mental serta bertanggungjawab kepada masyarakatnya.

Namun begitu, tidak mungkin mana-mana kerajaan mampu mengadakan program terhadap perlakuan setiap individu di negaranya. Ini termasuk mengawal setiap individu tanpa mengira usia, yang mungkin ada keupayaan dan kelainan tertentu yang boleh menguasai dan mengawal orang lain bagi memenuhi semua jenis kehendak individu berkenaan.

Saya percaya, YB Kelana Jaya boleh mencari banyak contoh di dunia di mana ada individu yang walaupun berusia tetapi mempunyai keupayaan untuk menundukkan orang lain yang lebih muda darinya.



Barangkali juga ahli Parlimen Kelana Jaya ini prihatin dan tidak sanggup melihat bagaimana beliawanis di bawah di ratah tubuhnya oleh lelaki peliwat, biseksual dan gila seks yang sudah berusia lebih dari 60 tahun.




Awas para beliawanis ... jauhi serangan seksual oleh lelaki yang berusia 60 tahun ini ...




3 comments:

Unknown said...

Aku rasa Gwo pun dah x tahan tgk perangai Anwar...

MENGAPA ANWAR IBRAHIM MENYOROK DALAM KAIN NURUL IZZAH? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Tak terasa kah Tok Tok Guru Pas ...sedangkan orang non Islam pun ada stand dalam hal sarakah sebegini.... Cukup cukuplah demo lindungi dan galakan pada orang orang maniac sek waimah dun dun pas dan pemimpin tertinggi parti yg jilat tu......

Kekuasaan Allah untuk memberi petunjuk dan tak jua ...hak nya...

Kita hanya bolih ambil iktibar dan menjauhkan diri dari gulongan yg tak sampai hidayah agar tak bersubahat walaupun nampak lebih Alim dari bapak bapak kita...tapi kosong dan tipuan dajjal saja...

Anonymous said...

tok garu PAS bukanya terasa malah lagi Teransang...bila lagi ..time ni la..nak tibai balak..nak tibai bini orang...