Friday, April 27, 2012


"Kita akan tawan Dataran Merdeka biar Bermandi Darah sekalipun" ... ini adalah kenyataan yang keluar dari mulut Timbalan Presiden Parti Adat & Sosialis tempoh hari.

Rakyat perlu memahami sikap sebenar Mat Sabu dan latar belakangnya juga bermula dari jalanraya. Kerana itulah beliau yang satu zaman dengan Anwar Ibrahim dan Hishamuddin Rais mahu segala isu diselesaikan di jalanraya, bukannya di meja rundingan.

Dan mahasiswa hari ini turut dijangkiti dengan virus dan wabak penyakit 1970an, demonstrasi jalanan dan provokasi.




GWM pernah mengeluarkan gambar ini dalam satu artikel dua hari yang lalu dengan satu persoalan yang dilontarkan ... 'Rakyat akan dikejutkan dengan pertembungan kuasa dua makhluk jalanan ini.'



Sebelum ini pemimpin pembangkang telah melakukan satu permuafakatan sebelum mencanang BERSHIT 3.0 ini perlu dilakukan di Dataran Merdeka. Hasilnya, dua pengerusi bersama BERSHIT 3.0, A Samad Said dan Ambiga Sreevanasan dilantik untuk mengepalai perhimpunan ini.

Ambiga lebih disenangi oleh para pemimpin dari DAP. Mudah cakap, beliau adalah bekas presiden Majlis Peguam, sebuah badan yang dipenuhi oleh majoriti peguam menyokong DAP. Malangnya isu LGBT bakal menggugat BERSHIT 3.0. Ini yang mahu dielakkan oleh Pakatan Rakyat.

PAS dan PKR lebih senang dengan 'sentimental value' yang dimiliki oleh A Samad Said. Lebih mudah melantik seorang sasterawan yang rapat bergaul dengan rakyat bawahan. Yang sebetulnya, lebih mudah dipergunakan bagi tujuan dan agenda tertentu.

Dengan persona yang dimiliki A Samad Said, Anwar Ibrahim sudah nampak apa yang perlu dilakukan untuk BERSHIT 3.0 ini.

Perlu diingat, hubungan rapat Anwar Ibrahim dan A Samad Said telah lama terjalin sejak 'Anugerah Tuhan' ini menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri lagi. A Samad Said terlalu banyak terhutang budi dengan bekas Timbalan Perdana Mneteri ini yang banyak membantu kewangan beliau.

Sekali lagi GWM tekankan fakta ini ... karier Anwar Ibrahim, Mat Sabu dan Hishamuddin Rais bermula dari jalanraya.




Naib Pengerusi DAP Tunku Abdul Aziz Ibrahim telah mengeluarkan rasmi tidak menyokong Perhimpunan tersebut. Beliau telah menghidu dan nampak jelas 'game plan' Anwar Ibrahim. Perhimpunan BERSHIT 3.0 bakal menjadi medan tempur diantara pembangkang, DBKL dan polis.

Naib Pengerusi DAP ini tahu Hishamuddin Rais dan Tian Chua sudah merancang untuk melakukan provokasi dalam BERSHIT 3.0 ini. Malang bagi Ambiga, nama beliau sekali lagi bakal tercalar dengan rancangan Hishamuddin Rais dan Tian Chua.

Namun kali ini perancangan Hishamuddin Rais dan Tian Chua cukup besar ... keganasan kali ini melebihi sewaktu BERSHIT 2.0. Darurat menjadi objektif utama melalui provokasi yang bakal dilakukan.



GWM cukup yakin rakyat masih belum melupakan apa yang telah dilakukan oleh Tian Chua sewaktu BERSHIT 2.0 Julai tahun lalu.







Cuma kali ini GWM difahamkan, perancangan provokasi dan keganasan lebih teratur dan lebih kemas.

Tidak seperti sewaktu Tian Chua yang mendakwa diserang polis FRU sewaktu BERSHIT 2.0 dahulu ... walhal dialah ketua anjing dibarisan hadapan yang mengepalai kelompok-kelompok umat Melayu menyerang polis.

Melayu juga yang ikut bontot anjing komunis ini ...



16 comments:

Tieah Madian said...

Tak serik betul dorang ni.. Tunggu jelah PRU13.. Eeeeeeeeeeee..

Anonymous said...

Selekeh punya Mat Sabut. Kepala berserabut.
Minta dimandikan darah.
Musibah punya manusia.
Inikah cara pemimpin yang boleh menidakkan perundangan? Sakit kepala aku memikirkan cara-cara mengubal undang-undang jika beliau menawan Putrajaya nanti.

-kepalanaikserabut

Anonymous said...

mandi darah haid ambiga la senang cakap

Anonymous said...

Setelah Dataran Merdeka ditawan oleh Mat Sabun dan mercenaries maka ditukar nama "Dataran budak-budak bermain kencing-kencing malam". Seronoklah budak-budak yang keterbiasaan dengan magee mee dan kondom.

Anonymous said...

kaaaaakaaaaakaaaahhhh...ambigila dah putus haid kot....ambil darah kerbau pendek bagi pada mat sebu..

Anonymous said...

hahahaha

nak mandi darah konon...ari tu jatuh motosikal dah mcm nak mampus tunjuk auta keling pada orang ramai....

last2 barua2 yg mati ...ko mat sabu elok lepak kt hotel hisap shisa.....dgn Ahli2 seumur hidup LGBT.....

dah nampak TIBAI dan ahli2 cibai terdesak nak menang Pru13...sbb tu dorang sibuk nak buat bershit 3 ni , nak jadikan rampasan kuasa...

Anonymous said...

Orang macam ni, cakap bongkak, tapi penakut. Biar tumpah darah konon...sedangkan dia menyorok entah mana mana, yang cedera tumpah darah orang awam lain..dah ramai ramai ni macam macam kemungkinan yang lebih tragis boleh berlaku. Awas, jangan mencari bala.

Anonymous said...

A'AAAAAA...WUUUU...HUH...HUUUUUUUUU

Anonymous said...

Mad Sabu duduk di Seksyen 19 Shah Alam tapi ramai tak kenal dia sebab dia jarang kelihatan dalam majlis yang diadakan oleh penduduk Melayu berhampiran. Pada malam sebelum Bersih 2 dia buat ceramah depan rumah ajak orang ramai sertai demonstrasi Bersih 2. Adakah malam ini perkara sama akan berulang?. Ada banner besar promosi Bersih 3 sudah dipasang disimpang komuter Shah Alam ajak orang ramai menyertai demonstrasi Bersih 3 esuk. Adakah pemimpin Islam seperti ini yang disokong?. Manyokong Ambiga anti Islam?

Anonymous said...

Eleh .... selalunya yg KOKOK lebih majoritinya HABOK pon tadak...pang pung pang pung isi yelek...

Kang nak senangkn diri , dia akan masokkn cederakn diri dgn menerjunkn diri dari motor atau beskal pastuh watla lakonan NAZAK..sama mcm rakan karib dia..depa nyaman dok dalam HOSPITAL..

Masa tuh LEMBU/KALDAI/BABI peliharaan mrk la yg bertarong di jalanan tuk mrk..

Lagi kuat depa nak wat demo n huru hara..lagi tambah BENCI rakyat pada puak PEMBANGANG ini...

kahak kahak haktuiii

Anonymous said...

Mat sabun ni tak boleh pakai..ajak la tawan palestin dari Yahudi..nak gak aku join..setakat dataran nak bermandi darah tak guna...keja org gila n bodoh ja

Anonymous said...

mrk tlh diberi nasihat dan pilihan tmpt tp kedegilan mrk menimbulkan keraguan tntng matlamat sebenar mrk. Allah Maha Mengetahui niat mrk. Sama2 kita berdoa ngra kta trus trpelihara dn dilindungi dr kehancuran/huru hara yg ditimbulkan oleh org2 yg tak suka melihat keamanan ngra kta.

Anonymous said...

mmg jenis tak faham bahasa.sedia lori polis,tangkap & campak ramai2 kat dlm stadium merdeka.

Anonymous said...

pakat2 bawak darah ayam satu tong drum curah atas mat sabu tu!! biar mat sabu mandi darah ayam tuh!!

kena kejar dgn polis, jatuh, lutut luka skit dah menggelupur mcm ayam nak kena sembelih!! macam tu nak berjuang? balik main sabun ngn bini lu la mat sabun!! sapa yg ikut mat sabun ni memang kaki bu*** la!!

Anonymous said...

NI LA JADINYA BILA BAPAK TAK PERNAH ROTAN ANAK. ASYIK MEMUJUK & GOSOK KEPALA JE. ANAK MENGAMUK KALU ,PALING KUAT PUN KURUNG DALAM JAMBAN JE ( ISA )KEJAP PLAK TU. MAKA LAHIRLAH GENERASI BESAR KEPALA DAN KEPARAT.

SO BAPAK, JANGAN JADI BAPUK, MASA UTK BERLEMBUT TELAH TAMAT. KELUARKAN ROTAN PANJANG, ROTANLAH ANAK2 KAMU ITU.

Anonymous said...

Mandi darah konon. Jatuh motor pun sibuk satu dunia.Kalau mandi darah pun bkn Mat sabu tp puak puak tolol yg makan upah duit haram