Wednesday, April 20, 2011

Belumpun bermula Muktamar PAS, Hadi Awang sudah naik angin dengan gelagat media sensasi Islamik parti tersebut, Harakah!

Apa yang menarik, media utama parti PAS ini dinobatkan sebagai media bodoh oleh Hadi Awang sendiri ... Sudah tentu ada yang tidak kena dengan gerombolan wartawan dan editor media tersebut.





Yang menarik perhatian GWM adalah kenyataan Hadi Awang menempelak media Harakah untuk tidak turut sama menari dengan paluan gendang musuh! Bermakna media Harakah sebenarnya dikuasai oleh golongan yang bukan berada dalam parti PAS! Musuh dalam selimut rupanya ... Wolf In Sheep Clothing!


Siapa musuh yang dimaksudkan Hadi Awang! Sudah tentu bukan UMNO! Sepanjang wawancara dengan TVPAS, langsung tidak disebut UMNO sebagai musuh yang melagakan golongan Pro Ulama dan Pro Erdogan! Siapa musuh tersebut Hadi Awang ... bagilah tips sikit!

Parti PAS semakin hancur dengan permainan wayang kulit musuh dalam selimut! Simpati ... semakin nyata pertembungan dua kem dalam parti PAS. Kah Kah Kah!



5 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Agaknya, Hadi baru tahu pael Harakah? Selama nie dia tidur ke? Dah betullah tu kalau harakah memperbodohkan dia.

Dah UMA kata takde satu pemimpin dia yang senonoh.

Anonymous said...

Musuh PAS yang besar ialah DAP.

Anonymous said...

Aa..ah... DAP pun sudah fahami apa itu perjuangan Islam... sebab PAS dan tarbiahkan para pem,impin2 dan penyokong DAP.... dan DAP pun turut sokong perjuangan Islam PAS...

Agaknyer ler....

..atau ianya hanya satu ilusi untuk menghalalkan cara...?

Lantak hang ler, Hadi.. Presiden yang takder power..., lebihkurang macam Azizah..

headbomb said...

DKT HARUKAKA TU SEMUA BERITA PROPA JE...

Anonymous said...

hahahaha...presiden sendiri kata harakah media bodoh..tak malu ke?
hahahaha