Thursday, April 28, 2011

GWM boleh rumuskan blog pembangkang ini tidak lebih dari bertujuan untuk menyaingi reputasi blog Gerakan Anti PKR, kerana itulah nama blog tersebut Gerakan Anti GAP! ... stereotype!


Malangnya, artikel dan penerbitan cukup sesuai dibakulsampahkan kerana tanpa hala tuju. Tanpa ada suatu fokus untuk menyerang sebarang penerbitan blogger GAP.

GWM yakin, budak hingusan Yusmadi Yusoff adalah dalang terbitnya blog Gerakan Anti GAP kononnya untuk mematahkan fitnah dan serangan blog pro kerajaan, khususnya blog GAP.


Dalam kesibukan pemimpin pembangkang menghentam blogger GAP dan blog pro kerajaan, rupanya telah wujud satu blog untuk menjahanamkan reputasi DS Najib dan DS Rosmah.


Artikel dan penerbitan blog ini langsung tiada reputasi dari segi fakta mahupun bukti, semata mata berdasarkan fitnah dan rekaan penulis (syok sendiri) ... blog Gerakan Anti Najib/Rosmah.

Yusmadi Yusoff tidak perlu bising mengatakan blog pro kerajaan sebagai fitnah, walhal blog pro pembangkang lebih teruk penerbitan, tiada asas dan fakta kukuh ... lagi fitnah sebenarnya!



3 comments:

Wau Janak said...

bukan shj blogger mrk penfitnah, malah media rasmi mereka juga penfitnah no.1 negara! tidak serik dgn menfitnah lawannya MB Perak Dr Zambry hingga mrk mmohon maaf atas fitnah yg dibuat. Baru2 ini, rakan dalam pakatan mereka pun mereka fitnah!
bukan org smbarangan, tp yg bergelar ULAMA yg disanjungi dari pakatan sendiri pun mereka FITNAH!!!!!

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0428&pub=utusan_malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_03.htm&arc=hive

Anonymous said...

BIARKAN BROO..DIORANG NAK GERAK APE KE LANTAK LAA..DIORANG XDE STRONG FACT TP BYK FICTION JEK. DIORANG BTUL2 DH KECUT BROO KEHKEHKEH

Unknown said...

PUAK PUAK NI KENA JANGKITAN KUTU BABI BABI BRO JEFFRY!