Friday, April 22, 2011

Aishhh ... janganlah dikau menangis wahai Khairy Jamaluddin. Titisan air matamu tidak sesekali melambangkan kegagahanmu ... macam gambar dibawah!


Saudara tidak sepatutnya pertikai jika menjadi sasaran apabila menyentuh peralihan kuasa Pehin Taib Mahmud sebagai tidak ikhlas.

Mengapa perlu dipertikai kritikan terhadap saudara? Bukankah ini demokrasi namanya! Kritikan tidak semestinya membenci saudara. Cuma berbeza pendapat adalah kawan yang baik.

Pehin Taib Mahmud sudahpun berjanji akan membuat peralihan kuasa dengan DS Najib. Berikanlah ruang untuk beliau menyusun kembali kabinet dan pentadbiran BN Sarawak!

Saudara juga tidak sepatutnya terikut dan terlompat sama dengan gelagat Naib Presiden MCA ... itu bangang namanya!

Setuju atau tidak, tanpa 2 kerusi yang dimenangi melalui undi masyarakat Cina, BN Sarawak masih lagi membentuk kerajaan negeri dengan majoriti 2/3 di Sarawak.


Pehin Taib Mahmud lebih mengerti apa yang berlaku disekitarnya, sudah tentu beliau kembali menyusun saf untuk mendapatkan kembali sokongan dan undi masyarakat Cina di Sarawak ... saudara tidak perlu risau.

Tidak perlu juga saudara melompat jika dikritik, ikhlas atau tidak terpulang kepada tanggapan saudara. Cuma satu perkara yang GWM mahu sentuh ...

Jangan menangislah! Buruk nampak muka handsome saudara! Geli you! Nampak seperti wajah blogger pembangkang dibawah ini ... AUUWWWW!






3 comments:

Anonymous said...

Posing maut milosuam tu menunjukkan buah dada nya semakin membesar, pergi ambil injection je nanti besar macam buah kelapa.

Gerakan Melayu Raya said...

http://gerakanmelayuraya.blogspot.com/2011/04/ketua-bahagian-umno-kaki-liwat-sudah.html

Unknown said...

HE HE HE ... NAKAL SUNGGUH ANON 1.34AM!