Thursday, April 7, 2011



Anwar Ibrahim semakin kalut untuk menidakkan beliau adalah aktor utama dengan tersebarnya video klip seks dengan 'China Doll'. Harapan yang digalaskan kepada Wan Azizah dan Nurul Izzah gagal dilasksanakan. Semakin dinafikan semakin hebat rakyat percaya memang Anwar Ibrahim aktor yang membalun amoi muda sebaya anaknya.

DS Rosmah kini dijadikan sasaran dan diheret dengan hubungan sulit dengan 'Corporate Figure' Deepak Jaikishan. Langkah yang sinonim dilakukan Anwar Ibrahim apabila cuba mengaitkan DS Najib bersama Altantuya. Malangnya, tidak ada satu bukti konkrit boleh dijadikan sandaran melainkan gambar 'superimpose' yang dilakukan juak juak beliau.

'Political Deception' sekali lagi digunapakai untuk menunjukkan seolah olah kejadian tersebut benar dan kini menjelma kembali untuk menagih sokongan dan undi sempena pilihanraya Sarawak. Anwar Ibrahim tahu nasib yang bakal menimpa jika Suruhanjaya Siasatan DiRaja ditubuhkan.



Inilah peluang terbaik untuk menjahanamkan imej DS Najib dan DS Rosmah sebelum merengkok dalam penjara. Hairan kerana sehingga kini 'Aktor Seks' ini masih terus mengganas menabur fitnah tanpa sebarang sekatan. Apa sahaja yang terlintas dalam kepala, segala rekaan akan dimomokkan dan disebarkan melalui blog dan portal pembangkang.

Kerajaan tidak perlu lagi berteka teki dan mempunyai sikap menunggu, Siasatan DiRaja seharusnya pantas dimulakan dari sekarang!

PELIWAT TEGAR DAN PENAGIH SEKS PERLU DIADILI DENGAN CEPAT SEBELUM IMEJ NEGARA TERCEMAR DENGAN TERUK

9 comments:

samadlelong said...

SABAR BRO LEPAS P'RAYA NI DIA TAU LA KEMANA DIA NAK LARI

Anonymous said...

foto dah tak mainlah. hanya yang terdesak saja yang masih gunakan foto bertindan. paling tidak pun video kerana video sukar untuk ditindan. kalau peminat malaysiatoday masih lagi bermain dengan foto bertindan ternyatalah mereka sudah kehabisan modal!

Anonymous said...

setakat main foto jgn kata mcm ni nak bagi telanjang pun boleh,video yg susah nak buat,apa la pencacai anuar, dah x dak modal la tu, karang nik aziz jadi model duduk sebelah pelakon holywood ke marah pulak...... hahahha

Anonymous said...

Papa hebat diranjang sebenarnya malu nak berdepan dengan para penonton video seks tu bila nak bceramah,isu panas Najib takde yang panas ANWAR jer sekarang.Dah dasar anwar main hentam depan belakang fitnah orang lepas senyap dengan tuduhan itu sama dengan tuduhan altantulya dulu,sape yang fitnah kalau tak puaka2 PKR

Gelombang Wangsa Maju said...

HEBAT ! ... ANON 5.14PM, 5.35PM & 5.39PM.

INILAH 'LATEST STRATEGY' ANWAR IBRAHIM UNTUK MENGALIH PERHATIAN RAKYAT DARI ISU VIDEO SEKS BELIAU YANG CUKUP GAH BALUN AMOI MUDA SEBAYA NURUL

pacat said...

siapa la kepala strategi yg merancang skandal rosmah nie.. tak bagus langsung.. no point nak tembak kaw2!... nak cover kemaluan anwar pon tak boleh!... patut pecat kepala propaganda nie... ganti dengan pondan je la.... PKR dah kehabisan idea menjelang pilihanraya....

Gelombang Wangsa Maju said...

SETUJU PACAT! CAMPAIGN MANAGER PKR DAH TERUK!

Anonymous said...

Anwar ni dah melampau..Kerajaan tunggu apa lagi..jangan tunggu lama lama..Bertindak cepat sebelum terlambat..
Dia dan gang2 dia DAP dan PAS..mmg tak boleh harap..
Dia org nak ambik Malaysia..lepas tu apa akan jadi???
Berperang ka kita???

Doc Kuman said...

Memang dasar seorang penabur fitnah terhebat dirantau ini. Beliau bebas menfitnah dan bagaimana agak diAkhirat nanti apabila berdepan dengan ALLAH. Macamana nak memohon ampun dengan DS Najib dan DS Rosmah?
Pandai mengkiatkan cerita lain dengan kes dia. Amat dikuartiri, mulut kita secara tiba-tiba tidak boleh berkata-kata ataupun terkelu.