Tuesday, April 26, 2011

Hebat Anwar Ibrahim ... 'China Doll' masih belum memenuhi selera besar 'Anugerah Tuhan' sebenarnya!

'Anugerah Tuhan' memerlukan lebih daripada itu, selebriti turut terpalit dalam isu ini. Anwar Ibrahim pasti tidak boleh melupakan video klip ini!

Semakin berkait mengait OMEGAnya ...





Lu boleh mimpi la Anwar Ibrahim! Nicole Kidman tidak tertarik dengan lelaki biseksual! Perghhh ... Meleleh 'Anugerah Tuhan' tengok Minah Salleh ni.


4 comments:

KL BOYZ said...

kih...kih...skandal baru.!!!

Gelombang Wangsa Maju said...

PALING BARU YB RAZ ... OMEGA LADYMATIC! MACAM ANWAR JUGAK ... PROBLEMATIC!

adf55650 said...

Kita tunggu entah2 ada video Anwar dgn Zuraidah pulak. Manalah tau mungkin Anwar dah tak dapat orang lain, yang tu pun dia nak sapu ha ha ha

Gelombang Wangsa Maju said...

DENGAN MAK LAMPIR ???? BIAR BETUL adf55650! HU HU HU