Friday, April 29, 2011

Mengapa Anwar Ibrahim begitu berang dengan kenyataan Paul W Jones, suatu masa dahulu pernah menjadi sekutu rapat dalam merosakkan nama Malaysia dan DS Najib di Washington.

Kegagalan Anwar Ibrahim membatalkan niat Datuk Eskay untuk melafazkan Sumpah Mubahalah petang tadi ditambah lagi dengan kenyataan maut Paul W Jones!

Berita hangat selanjutnya ... KL POS. Anwar Ibrahim semakin kepanasan dan masak telur OMEGAnya. Bala datang tidak putus putus!



9 comments:

don juan said...

tak tahu nak kata ape lagi.. Link

matpanah said...

Salam bro,
Setuju ka kalau kata DS Omega ni dah ibarat 'nabi' baru bagi puak PAS?
Dia seolah-olah maksum. Pasai tu pernah dengaq ka puak PAS tegur ka kritik dia macam kita orang UMNO tegur/kritik pemimpin kita; contohnya Pak Lah dulu?
Nak kata orang PAS ni percaya nak tegoq ada adabnya, ada caranya, awat bila tang tegoq BN/UMNO main bantai ikut sedap mak depa saja?
Betui ka kata budak-budak la, PAS la ni tak macam dulu dah. Dulu cerdik sikit; la ni bodoh sangat-sangat?

Anonymous said...

Jangan dato seri najib jadi balachi amerika selepas ini sudah..

bila org kepercayaan mereka telah hilang tanduk..mereka akan cari orang baru untuk di letakkan tanduk

ya Allah mintak simpang pemimpin puppet yahudi di negara ini menjadi pemerintah.

Anonymous said...

NAJIB SKANG JD BALACI CHINA PULAK...HARI2 SEDUT KENTUT PEMIMPIN CHINA...

YE LA...KAN UNDI UNDI TAK SOKONG DAH UMNO...

PUNYA LAH BAGHAL MELAYU UMNO..BILA KENA SWING CINA SARAWAK, CEPAT2 NAJIB MENGADAP MAHARAJA CHINA MINTA NYAWA...

CELAKAK SUNGGUH..

Anonymous said...

Woi Brother Anon 7:07..
Lu sudah kena sawan ke...
Lu tau tak hubungan diplomatik tu apa dia... Apa kalau kawan lu datng ke rumah lu, lu hambat dia balik ke?
Tak dak akai punya orang.

Anonymous said...

dan2 la, ade je auta puak umno bangsat ni
time ni kawan la ape la
pegi mampos la
dasar hipokrit! ptuih!

Anonymous said...

BILA KAUM INDIA TAK SOKONG UMNO/BN..NAJIB PEGI KE INDIA SEDUT KENTUT/CIUM BUNTUT PEMIMPIN INDIA PULAK...SEMATA2 NAK BODEK INDIA KAT MALAYSIA...

BIASALAH DAH DESPERADO...ITU LAH NASIB PEMIMPIN MELAYU YG LEMAH!!
ORG MELAYU SENDIRI TAK HABIS2 DIZALIMI DAN DIFITNAH...

Anonymous said...

kononnya ds anwar telah difitnah dengan dahsyatnya olih puak-puak umno yang rakus mahu mengekalkan kuasa politik mereka. maka sebagai seorang yang difitnah selayaknya ds anwar memohon doa kepada allah dengan mendoakan pelakun yang menyamar sebagai dirinya itu dihukum dengan penuh azab olih allah. lakukanlah amalan sembahyang hajat dan bacaan yasin 40 jemaah selama 40 malam berturut-turut. jika ds anwar tidak mahu mendoakan penyamarnya itu sebagai penyokong setia pkr, pas, pencinta ds anwar mesti melakukannya amalan tersebut. semua masjid kawasan dun dan parlimen yang dikuasai olih pakatan rakyat hendaklah berusaha menyelamatkan ds anwar dengan kaedah itu. masjid melawati yang khabarnya kuat membela ds anwar amat disarankan mengamalkannya. anda mesti selamatkan ds anwar dengan kaedah ini sekiranya anda menyintai ds anwar. oh ya jangan lupa doakan juga agar allah memusnahkan pendosa besar bagi kes saiful vs ds anwar. mohonlah agar allah tunjukan kebenaran bagi kes tersebut dengan menjadikan mereka yang benar-benar bersalah dalam kes itu lumpuh seluruh badan atau gila meroyan. harap semua bloger penyokong bn menyebarkan saranan ini kepada blogger pakatan rakyat, kita akan lihat bagaimana mereka pusing. berikan saranan ini kepada ds anwar, kak wan, nurul, geng-geng amk yang mengamuk dalam masjid. kalau mereka mahu tunjukan kepada rakyat usaha mereka ini maka semua media mereka mesti siarkan. tapi kalau semua kaedah menyelamtkan diri tak mahu diamalkan dan semua nama yang disebut itu tak mahu buat juga kaedah ini maka, sepatah kata "lu fikir la sendiri ..."

Anonymous said...

nak comment gak, aparaaa.... ds najib g china ngn India tu sbb in future, India n China dijangka mencanak2 ekonominya berbanding US, ko ni yg cetek pemikiran ttg ekonomi dunia sesedap hati je melempor kome x bermoral beremosi pembangkang ko tu, cuba ko jadi pm sehari dua, aku rasa dah pancit dah hari2 merayap seluruh dunia cari peuang2 utk negara sendiri...:p