Friday, April 1, 2011

6 comments:

Gerakan Anti Najib/Rosmah said...

Heboh sekarang ini di blog-blog celaka apabila Ketua Polis Negara mengesahkan bahawa video seks yang dikatakan ada imej Anwar adalah tulen. Blog-blog celaka sedang merayakannya yang mana sepatutnya hari yang mulia ini adalah hari pertama serangan Gerakan Anti Najib/Rosmah terhadap blog-blog celaka.



Apa yang menjadi kemuskyilan gua ialah jika video seks tersebut adalah tulen bagaimana pula dengan pelakonnya. Gua dari dulu mempertikaikan pelakon yang berada didalam pita video tersebut dan bukannya tentang video tersebut.



Hujah gua, jika video seks tersebut asalnya dari satu bermakna memang video itu tulen sebagaimana rakaman-rakaman yang kita lakukan secara pensendirian. Yang menjadi pertikaian gua ialah pelakon yang berada didalam video klip tersebut.


Hujah gua lagi, apakah pemilik KRU seorang yang benar-benar pakar dalam bidang tersebut sehingga boleh mengesahkan ianya palsu atau tidak sedangkan umum mengetahui mereka adalah penyokong tegar Umno. Disini pun kita boleh mempertikaikan kredibiliti beliau yang telah banyak mendapat bantuan dari kerajaan dalam perniagaannya.


Kenapa klik video tersebut tidak diberikan kepada yang benar-benar profesional dan tiada ikatan dengan mana-mana parti politik. Oleh itu kenapa pencacai-pencacai Umno terlalu mendesak agar ditubuhkan Suruhanjaya DiRaja untuk menyiasat perkara ini sedang penubuhan Suruhanjaya Di Raja tidak perlu kerana ianya tidak melibatkan kepentingan awam walaupun ianya melibatkan Anwar.


Lu jangan kata gua memihak mana pihak sedangkan pegangan politik gua adalah jelas dalam menegakkan keadilan. Tidak seperti blog-blog celaka seperti lu semua yang sudah buta mata hati dengan sokongan yang membabi buta. Jika lu yang celaka dianaiya pun gua tetap akan menyokong lu dengan sepenuh hati.

Unknown said...

BERAPA ANWAR BAYAR LU JADI PENCACAI BRO!

Anonymous said...

hahahaha..bodoh la lu gerakan anti najib/rosmah..

bangai xsudah...dah agak dah, bila konpem tulen, sure yg ada xcaya..

rileks la..ni baru 1st step nk sahkan, ni bukan fitnah..ko jgn la emo sgt..so, now, 1step dah setel..masuk lak bab pelakonnya nnti plak...

yg ko gelabah sgt pesal?? ko penah dengar x SOP?? so, polis pon bukan ikut suka ati nk wat siasatan..1st, kna la tau tulen or x..

pehal lak xcaya ngn org KRU?? ni la mentaliti bangang..mcm mat sabu, suh org luar..bab DNA pon, suh org luar..bodoh xsudah..xreti nak percaya kat kemmpuan rkyt sndrik..

bab suruhanjaya, yeah!! kena batang hidung, trus xperlu..butoh ang la wei..pesal lak bukan utk kepentingan rmai? anwar tu ketua pmbangkang, so sah2 la libatkan kepentingan rmai..baghal tol ko neh..abes, kes teoh, ada kepentingan rmai ka? as b4 diz, xda plak org lain mati time kna siasat ngn SPRM kcuali mamat tu sorg ja..riauh gak geng2 ang suh wat..butoh dan baghal tol hg neh..

Anonymous said...

orang yang marah selalunya rugi...sebabnya akal tidak dapt berefikir, perasaan marah melimpah dengan pantas..hati digodam dan otak di belengung. kita mintak profesional yang buat kepututsan. all the bloggers kena sabar, biar pihak berkuasa yang tentukan. Jangan tuduh sesiapa tanpa dibuktikan dan yang dituduh harus diberi peluang selua2nya membela diri mmelalui SURUHANJAYA DIRAJA. itu saja permintaan rakyat.

Anonymous said...

Gerakan Anti Najib/Rosmah .... Lu apa cerita ... bising-bising tak guna. Apa yang nak pening sangat, mohon sahaja untuk dapatkan salinan asal kemudian bawak hantar pergi US, Europe atau Aust .... kat sana mana boleh rasuah kan. Mintak bantu pakar sana kaji ... habis cerita.

Lu lagi mau gaduh ... sekarang dunia dah maju bro, bukan macam dulu. Jangan nak bantai sebarang je bro.

aku@JB

Dot said...

i tak kata u memihak mana2 pihak TAPI U MEMANG DIPIHAK PEMBANGKANG! SBB HANYA PEMBANGKANG YG ANTI NAJIB/ROSMAH!

kami tak suka rosmah pun tak adala kami anti ds najib!

u bukan orqang lain tapi pembangkang jahanam jugak! orang mcm u ni patut kena hukuman pancung ikut hudud!

buktinya:
"Akhirnya sahabat saya Nashrul sambung belajar di UK. Semasa di sana Nashrul rajin bersolat di masjid. Disitulah dia mengenali pelbagai jemaah. Saya pada ketika itu, berada pada tahun ke 4 dan final year perubatan. Maka Nashrul berjumpa dengan pelajar2 Arab dan Pakistan. Nashrul berdebat dengan mereka utk defend jemaah2 haraki seperti Ikwanul Muslimin dan PAS. Semua hujah2 PAS diberikan tetapi semuanya patah sebelah tangan sahaja dengan hadith2 sahih Rasulullah yg tak pernah kami diajar atau didedahkan. Nashrul akhirnya akur dan mengaku kalah setelah TIDAK ADA HUJAH MENGHALALKAN MENJATUHKAN PEMERINTAH YG ISLAM WALAUPUN MEREKA ZALIM, MAKSIAT, TIDAK BERHUKUM DENGAN HUKUM HUDUD ATAU MENGAMALKAN DEMOKRASI DAN BUKAN SYURA SELAGI MEREKA BERSOLAT. Nashrul ditunjukkan hadith2 sahih dari kitab-kitab hadith yang asal. Semua hadith bab pemerintahan dalam sahih Muslim dibaca satu persatu, tetapi tidak ada satu nas pun yg membenarkan menjatuhkan pemerintah"

pengakuan bekas pentaksub pas:
Rahman Kadir