Friday, April 1, 2011


Inilah saat dan masa yang paling sesuai bagi golongan Pro Ulama dan Pro Erdogan 'menjual diri' sebelum berlangsungnya Muktamar PAS. Golongan yang bijak, pasti akan menguasai jawatan tertinggi kelak. Isu video seks cukup sesuai dijadikan modal 'menjual diri' bagi menyiapkan liang lahad kelompok yang kalah nanti.

Pro Ulama dilihat lebih bersetuju dengan saranan kerajaan untuk menubuhkan Suruhanjaya Siasatan DiRaja secepat mungkin. Puak ini juga mahukan suatu siasatan menyeluruh terhadap rakaman video. Jika umpan mengena dan terbukti Anwar Ibrahim sah terlibat, kemenangan sudah pasti berada dalam genggaman.

Pro Erdogan lebih menjurus mempertahankan Anwar Ibrahim biarpun keputusan tersebut dikecam ahli parti. Suka atau tidak, strategi perlu seiring dengan kepentingan politik perut senak. Jika terbukti Anwar Ibrahim tidak terlibat, kelompok Pro Ulama pasti ditanam hidup hidup ketika Muktamar berlangsung.

Memang telah lama wujud konflik dan pergolakan politik dua kabilah PAS ini. Kabilah mana yang berjaya mempengaruhi ahli parti ... kabilah itulah yang akan menguasai kepimpinan dan perjalanan politik parti PAS dimasa hadapan. Bohong besar jika kedua dua kabilah ini tidak mengetahui latar belakang dan aksi 'Si Peliwat'!

Apa yang lebih penting adalah masa yang paling sesuai untuk penggal leher puak yang tewas dengan isu video seks! Tidak percaya? ... tunggulah sewaktu Muktamar yang bakal diadakan kelak!



5 comments:

otaistillkick said...

Yang dah tumbang awal lagi pelakon video di PD dan Kota Melaka.

Anonymous said...

kah kah kah... paparem pemfitnah. Ade ke video nye??? Kasi kluar la...

Kah kah kah kah... terima kasih kerana doakan supaya Allah tunjukkan kebenaran eh. Tp kalau dh ditunjukkan kebenaran tu xyah la nk berdalih2 lagi ye paparem bongok..

Kah kah kah kah

pok ngah nik ajis said...

Ahli ahlul pencacai PR. . .Spin jgn x spin. . .
Ada video. . .Tanya pelakon tulin ketidak. . .Oii mangkuk. .Statement video dan gmbar kata KP memang tulin. .

Maknanya kalau gambar pelakunya tulin. . .Kalau tukang repot , mati2 kata tulin dan pelakonnya gelabah katak pun tulin-tulin menangkis storinya. . Barua pun tulin mempertahankan jubur yg tulin. . .Maka sah dan tulin video, pelakon dan kesnya. . .

Bonggok tullah geng PR. . .Dah lah geng byk yg jadi jambu air. .mcm milo suam tu. . Tu semor. .Entah brapa ekor pulak blogers jambu air lentik. .Termasuk traning kita ke. .Auw. . .Auw. . .xkuase aku nyah. . .

Anonymous said...

salam

dua dua tumbang sebab dua dua penyokong pasti ajaran sesat

Ular Menyusur Akar said...

Kalau di kaitkan dengan nuar, apa apa pun akan berpecah. Pemecah belah betul si anu arr ni.