Saturday, April 23, 2011

PAS akan membuat ketetapan baru mengenai masa depan parti itu dalam pakatan pembangkang, apabila siasatan mengenai rakaman video seks yang pelakonnya mirip Anwar Ibrahim.

Mustafa Ali berkata parti PAS tidak mendahului siasatan polis kerana sebarang keputusan mengenai kedudukan PAS tidak boleh dibuat berdasarkan andaian semata mata.

PAS turut membuat ketetapan yang jelas, iaitu membiarkan proses siasatan dijalankan mengikut perundangan sedia ada. - Utusan Malaysia 23 April 2011
.


Dalam PKR semakin kalut dan memfitnah BN kononnya menggunakan media untuk mejatuhkan imej dan mengaibkan Anwar Ibrahim, parti PAS seolah olah bersikap neutral dan membiarkan polis meneruskan siasatan sebelum membuat pengumuman terbesar.

Pelik ... PAS memang sentiasa membantah sebarang usaha untuk mengaitkan Anwar Ibrahim dengan kes liwat dan seks, namun mengambil sikap neutral kali ini!
Seperti ada sesuatu yang tidak kena ...

Memang benar terdapat beberapa pemimpin PAS yang sudah menyaksikan adegan seks ganas Anwar Ibrahim membalun China Doll! Siapa pemimpin tersebut? ... tidak perlu rasanya dipaparkan.

Rakyat perlu membuka mata dan minda ... mengapa Nasruddin Tantawi dan Mat Sabu bersetuju untuk dipercepatkan Suruhanjaya Siasatan DiRaja berkenaan video seks tersebut, walhal pemimpin pembangkang yang lain menolak sebarang usaha mewujudkan badan tersebut.



Dan Anwar Ibrahim semakin kalut sehingga terpaksa membatalkan lawatan ke Pulau Pinang sedang pantas bergerak menuju ke Sarawak!

Dikhabarkan, Anwar Ibrahim cuba membangkitkan kembali peristiwa 16 Sept di Sarawak. Dan khabarnya juga Anwar Ibrahim sudah menyediakan berjuta ringgit untuk membeli barisan pemimpin BN Sarawak!

Banyak pula duit Anwar Ibrahim setelah kembali dari London dan Jepun ... dapat bantuan dana mungkin, masyuukkk!



1 comments:

Mohd said...

Rupanya Anwar pergi ke London dan Jepun bukan saja pergi memantat, tetapi juga telah menadapatkan dana utk membeli wakil rakyat dari BN.
Duit dana itu bukan diber percuma. Sudah tentu pihak2 di London dan Jepun sedang menenang hasil minyak Sarawak!