Friday, April 8, 2011

MANA PRINSIP PEMBANGKANG?? Itu tanya PM, Najib Tun Razak terhadap Pemimpin2 DAP, PKR dan PAS dalam menangani isu berkenaan Video Seks Anwar Ibrahim yang kecoh baru2 ini. Ianya diberitahu setelah Pembangkang mengambil keputusan menolak bulat2 cadangan Menteri JPM, Nazri Aziz untuk menubuhkan Suruhanjaya Di Raja bagi menyiasat Video yang didedahkan oleh sahabat karib Anwar, Datuk Eskay. DS Najib mendakwa, PAS dan DAP sewajarnya menyokong usaha tersebut sebagai salah 1 platform bagi membuktikan samada perjuangan Anwar yang mereka junjung sejak sekian lama adalah releven ataupun sebaliknya.




DS Najib juga mendakwa kedua2 parti ini memperlihatkan kebodohan masing2 apabila sanggup menggadai dan meninggalkan Prinsip Utama Perjuangan parti masing2 semata2 untuk membawa prinsip kotor Anwar. Sudah pula disalahkan beliau sebagai punca utama pendedahan video terbabit, dibela Anwar yang mereka sendiri meragui samada benar2 tidak terlibat di dalam skandal seks tersebut. DS Najib mengatakan beliau sendiri akan turut bersyukur jika benar Suruhanjaya itu memutuskan individu di dalam Video itu bukan Anwar. seperti yang didakwa.

Namun, apabila melihat reaksi Pembangkang yang seboleh2 nya membantah, seperti ada udang di sebalik batu. DS Najib juga agak hairan kerana jika ada sesuatu isu membabitkan Pemimpin2 BN, merekalah orang yang ke depan mendesak penubuhan Suruhanjaya Di Raja, namun tindakan sebaliknya pula berlaku apabila Pemimpin Pujaan mereka berhadapan dengan kes2 yang sama.



MELAYU CINDIA
Gelombang Wangsa Maju

6 comments:

Anonymous said...

Lelaki Anugerah Tuhan??? salah tu JANTAN PENJANTAN dianugerah tuhan kepada kak jijahhhh seorang..

ko org ada??? he...

CheDet said...

KEHKEHKEHKEHKEH.. SEKOR LA BANJINGAN BN/UMNO

OITTT BUDAK DARI KO MENAMBAH DOSA FITNAH SANA SINI ELOK KO BACA SINI DARI KAWAN BAIK KO SI gamPANG5 SIBER TU..

KESIAN DIA BRO.. KEHKEHKEH

HAHAHAHHAHAHAHAHA!!!

BERITA YG PALING BODO DARI KUMPULAN BODO UTK ORANG-ORANG YANG SELALU KENA DIPERBODOHKAN OLEH PAK MENTERI-MENTERI BODOHLAND..


UTK BANJINGAN BN TERUTAMANYA UMNO..
SINI LA..

http://penembak-tepat.blogspot.com/

MAMAT PENEMBAK YANG BODO TAKDER DUIT NAK LAYAN INTERNET CARI DUIT UPAH KASIK ANAK ISTERI MAK BAPAK YANG DAH TUA NAK MAMPOS MAKAN..

HAHAHAHHAHAHAA..

SIAP MERAYU MINTA BANTUAN SBB MODAL FITNAH DAH ABIS DUIT MASIH TAK MASSSUUUKKKK...


HAHAHAHHAHAHA KEKEKEKEHEKEHEKEH..

CILI KASI TARUK BRO...

LU MAU DUIT KA.. APSAL BIK MAMA GAN ALTANAJIB DAH ABIS SPONSOR PRN KA,,,


BBDK GENG MABUK MANDAI BIUL ARAK JER BKN NYA NAK SAPOT MEMBER PUN..

HAHAHAHA ITU LA PERJUANGAN YG TAK SUCI PENUH DGN FITNAH SERANAH MAKI HAMUN MENIPU ORG..

BABTU LA RESKI KO KURANG BRO..

OK..OK.. CAMNI... UTK PELAYAR-PELAYAR YANG RASA SIMPATI TU..

TOLONG BANK IN DERMA ANDA KE TABUNG PANGLIMA CYBER NI.. KESIAN DIA DAH 4 ARI TAK MAKAN TAK DER SEN..

TAK BEST LA KALAU MAMAT GAMPANG5 NI TAKDER.. RASA HIDUP TAK COMPLETE ARRR..

TOLONG WEIII DERMA.. GOMO KO JGN DUK MABUK MANJANG.. TOLONG-TOLONG LA SKET SEDARA KO TU...

SIAN DIA..

JGN LA ASIK BUSY GAN FITNAH MENIPU RAKYAT KO TU..

KEHKEHEKHEKEH.. CILI KASI TARUK BRO...

ELAUN FITNAH TAK MASUUUKK KA BLN NI ???

KEHKEHKEH

Anonymous said...

Salam

Sapa chedet diatas tu, merapu macam babi sawan je, takpun anjing kurap meroyan......ini adalah satu contoh kebodohan membabi-buta penyokong anwar peliwat, menuduh , mengutuk dan suka mengaibkan orang lain tanpa bukti dan fakta, setakat cakap macam sawan dan meroyan semua orangpun boleh, kalau benar untuk mempertahankan anwar, silalah suruh anwar sumpah muhabalah dan buktikan jam omega masih didalam simpanan wan zizah, jangan menafikan sahaja, dalam mahkamah dunia atau mahkamah akhirat, penafian tidak boleh diguna-pakai. Mahkamah dunia bolehlah bayar karpal singh laknatullah anti melayu dan anti Islam sebagai peguam-bela, setakat menang teknikal kes liwat pertama tak guna sedara, baca penghakiman dahulu, memang ada kejadian liwat anwar pada kes pertama , menang teknikal sahaja tidak membuktikan tiada berlaku liwat.
Mahkamah Akhirat tak ada peguam-bela, yang menjadi saksi adalah semua anggota tubuh badan yang akan bercakap bagi pihak kita samada kita berdosa atau tidak, kecuali mulut dan lidah sahaja yang tidak boleh digunakan. Kalau ada orang kaki liwat dan zina, maka kote dia akan bercakap mengaku akan perbuatan liwat dan zina. Kena ingat, bahawa kaki liwat (tutuh jubor, bahasa kasar) tidak akan dapat cium bau syurga malahan, mandi junub tidak sah , maka manakan Solat diterima jika tubuh masih berhadas besar, dan jika Solat tidak diterima, maka ibadah lain akan tertolak ...

Ini bukan tuduhan kepada anwar, tetapi sindrom penafian dan kenyataan tanpa bukti dan fakta, malahan tanpa 4 saksi yang adil menurut PAS, maka itulah menyebabkan ramai orang merasakan anwar memang kaki liwat dan penzina.

Ingat sedara, PAS berfatwa, kononnya, datangkan 4 saksi yang adil untuk menuduh anwar dan haram menonton video lucah anwar.

Persoalan besarnya ilah, kenapa selama ini tuduhan dan fitnah PKR dan PAS langsung tidak pernah membawa 4 saksi yang adil kepada tuduhan kepada UMNO ? dan halalkah menonton video lucah vijandran, chua sl atau mana mana orang UMNO yang melakukan maksiat?

Awak menampakkan peribadi sebagai munafik lagi dayus seperti ramai orang PAS dan PKR.

g4umno.blogspot.com

Al jubor peliwat tegar said...

haha..Biasalah. Pencacai dah tak reti nak spin tang mana..Dia spin benda lain. Janji dapat spin..

What??? ANUwar peliwat???

Anonymous said...

yg diaorang tahu cakap...ini fitnah...ini fitnah...buktikan terlebih dahulu, baru boleh cakap itu adalah fitnah...suruhanjaya diraja tak mahu..camner nak buktikan bahawa pelaku dalam video tu anwar ke tidak?
bodoh....bahlol...kelabu asap...

AnwarTube said...

MISTERI: Pengakuan seorang wanita jelita Melayu yang Anwar perangkap untuk lakukan zina - Video di www.anwar-tube.blogspot.com