Tuesday, April 19, 2011


"Ketiga-tiga “Datuk T” dijangka didakwa dalam waktu terdekat kerana kesalahan mengedar dan menayang video seks melibatkan pelakunya, dikatakan mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim, mengadakan hubungan dengan seorang wanita dipercayai asing."

Emmm Bila Nak Dakwa mereka Bertiga? Kami semua memang menantikan bahawa ketiga tiga mereka di dakwa dalam isu Video Seks ini. Bukan kerana apa tapi apabila mereka bertiga di dakwa maka lebih senanglah rakyat Malaysia melihat Kebenaran yang akan keluar semasa mereka di bicarakan kelak.

Sudah pasti dalam pembelaan mereka bertiga Video Seks yang di kaitkan dengan Dato Seri Anwar Ibrahim akan Keluar maka Rakyat Malaysia akan berpeluang menyaksikannya.

Pakar Forensik juga akan di panggil dalam menentukan kesahihan Video Seks berkenaan dan silap Haribulan Pelacur China yang bersama dengan Anwar Ibrahim juga akan turut sama tampil ke dalam Kamar Mahkamah. Fuh....boleh lah kami lihat dengan Real pelacur China RM2000 Sekali Balun tu.

Apa pun Gomo tidak menghiraukan sama ada Ketiga Trio ini di Dakwa ataupun tidak kerana apa yang lebih penting kepada kita semua adalah Pelakon Video Seks itu ialah Anwar Ibrahim.


Psssttt.... Bila pula Anwar Ibrahim nak SAMAN Ketiga Tiga Trio ini?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Posted by Papa Gomo

4 comments:

pacat said...

polis berpihak kepada si pelakon!!!!????????????????????????????????????????

Ular Menyusur Akar said...

Eskay and the gang relax aje nak kena saman. Eskay, setakat nak lari ke Thailand takde masalah rasanya.

Dengar, nuar mencurahkan pandangan bagi membantu orang Jepun, Mesir yang menghadapi masalah sekarang nie. Jual cakap kat Sarawak dah kena tolak orang Sarawak masih fikir dunia nak dengar cakap dia?

Bagi dia satu kampung dan lantik dia jadi Presiden. biar orang kampung tu dengar cakap dia. He...he..TDM yang perli, bukan UMA.

Unknown said...

KITA BAGI DIA KAMPUNG PERMATANG PAUH UMA ... SETUJU!

DIALAH PERDANA MENTERI, DIALAH PRESIDEN, DIALAH RAJA, DIALAH SEGALA GALANYA! PENDEK KATA ... ANUGERAH TUHANLAH!

Anonymous said...

apa asas perjuangan umno itu islam..
berjuang bersama rosmah ker?