Thursday, April 21, 2011


KOREA SELATAN SAHKAN PERKARA INI!! Melalui Laporan Biometrik yang menggunakan mesin imbasan diri berkomputer, sebuah Agensi Penyiaran Terkemuka di Korea Selatan telah mengesahkan bahawa Pemimpin Politik yang dikaitkan di dalam Video tersebut adalah Anwar Ibrahim. Ini berdasarkan perincian saiz tubuh Anwar dalam rekod polis. Analisis dan kajian tersebut akan diserahkan kepada pihak Peguam Negara bagi langkah susulan. Kandungan laporan itu juga mengesahkan bahawa keputusan Analisis Visual dan Teknikal Video itu diperoleh oleh Pasukan Penyiasat Khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April.


Selain itu, Anwar juga dikatakan sedang menjalani rawatan untuk menurunkan berat badan beliau terutamanya di bahagian Perut bagi membuktikan bahawa susuk badan Anwar kononnya lebih tegap jika dibandingkan dengan 'Anwar' di dalam Video tersebut yang kelihatan lebih 'kendur'.



Laporan terbaru ini juga telah disiarkan akhbar Berita Harian yang turut mendakwa pihak Polis telahpun mengenalpasti lokasi Video tersebut dirakamkan iaitu di sekitar Wilayah Persekutuan. Pihak polis juga telah berjaya menyoalsiasat Wanita Asing di dalam Video terbabit yang didakwa merupakan salah seorang Pelajar di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Swasta di Kuala Lumpur. Ada yang mendakwa Wanita Asing tersebut juga berasal dari Korea Selatan dan dibesarkan di China.


Posted by Melayu Cindia

5 comments:

anti bohmau said...

anwar berahi akan kembali menafikan itu dirinya kerana beberapa sebab-

orang dlm video tu tinggi sikit sedangkan nwar berahi rendah sedikit
(dia dah bedah kaki & kurangkan beberapa cm tulang kakinya)

orang dlm video tu perut buncit sedangkan nwar berahi slim
(nwar dah pergi buat liposuction 2,3 ari lepas)

orang dlm video tu rambut lebat & ada janggut
(nwar dah cukur botak semua kepala daaa...!!)

kekekekeke.....

Anonymous said...

eh apa daa anti bohmau, buat lawak Maharaja Lawak lah..........sebenarnya anwar dah buat surgeri buang kote die, dan terbukti kepada semua rakyat Malaysia dan Dunia , kalau tak ade kote, macamana nak meliwat dan zina, lagipun wan zizah cakap, jam omega disarungkan ke kote anwar dan disimpan dalam p--- dia....

Anonymous said...

al Juburi mana???
Dah hilang kemana?
Dah lari katanya keluar negara..

Anonymous said...

Korang faham2 je lah..Anu War dah tak bebas nak memancut kat Malaysia ni..jadi dia gi luar negara lah..pa nak hiran..

pillpuss yahoo.com said...

terkini: tuala yg dipakai oleh lelaki y telah ditemui, ianya telah dihantar ke kilangnya di korea utara utk mengenal pasti pembelinya. gerenti card serta resit belian dan dan nombot siri tuala berkenaan juga telah diemail kan kepada tokey kilang tersebut. lagi dedahan selepas iniiiii........sabo yeee antibohmau