Sunday, April 3, 2011


Perjuangan Papa Gomo ke Sarawak mungkin tertunda untuk beberapa hari. GWM baru kembali dari menziarahi sahabat baik ini di HKL jam 11.50 pagi tadi. GWM menerima berita sms dari blogger Badut Rakyat jam 11.00 pagi.

Ramai juga para sahabat blogger yang bertanya khabar dan menjengah keadaan Papa Gomo di Unit Rawatan Luar HKL. GAP, HOUSE PK, Dr NOVANDRI, MELAYU CINDIA, RBF, USIN LEMPOYANG, FLYING KICK, PISAU.net, sahabat UMNO Wangsa Maju dan beberapa sahabat blogger lain. GWM sempat bertanya kepada MELAYU CINDIA apa sebenarnya yang berlaku ... kelihatan GAP dan HOUSE PK agak suram dan muram ... tak banyak bercakap!

Hanya disebabkan salah faham kecil di antara PAPA GOMO dan boyfriend promoter gadis milo, beliau dipukul dengan helmet. GWM kurang mengerti apa yang MELAYU CINDIA ceritakan.

GWM menemui PAPA GOMO ... luka di kepala dan tangan kanan berbungkus!



PAPA GOMO cuba meleraikan pertengkaran di antara sepasang kekasih di hadapan Jaya Jusco Wangsa Maju jam 8.00 pagi tadi. Khabarnya PAPA GOMO ke ATM untuk mengeluarkan wang bagi perbelanjaan ke Sarawak. Sangkaan PAPA GOMO, pasangan lelaki tersebut seperti mahu menampar kekasihnya. Ditepis tangan lelaki tersebut dan PAPA GOMO memberi amaran untuk bersikap 'gentleman' terhadap wanita.

PAPA GOMO tidak menyangka tindakan ikhlas untuk meleraikan pertengkaran dibalas dengan hentakan helmet di kepala dan tangan kanan. PAPA GOMO bernasib baik kerana ramai orang yang lalu lalang berlari mengejar lelaki tersebut. PAPA GOMO hanya tersenyum melihat kedatangan GWM melawat beliau di Unit Rawatan Luar HKL.

PAPA GOMO akan mengalami kesukaran untuk blogging dengan tangan kanannya berbalut. Namun seperti ada tanda puas dimuka PAPA GOMO. PAPA GOMO menunjukkan sekeping gambar dari beg kamera untuk ditunjukkan kepada GWM. "Bro ... awek promoter MILO kasi gambar kat gua, mantap!". GWM tersenyum kerana tahu dengan perangai sahabat seorang ni. "Kasi tunjuklah Bro ... cun ke?". PAPA GOMO hulurkan gambar tersebut pada GWM seraya berkata "Amacam ... Mantap tak!"


Allah ... ini bukan gadis GOMO! Ini SOTONG KUDETA Bro! PAPA GOMO hanya senyum meleret kepada GWM.



GOMO, GOMO ... Memanglah awalan nama SOTONG ni MILO. Ini blogger pembangkang ... MILOSUAM! Sah! ... kawan aku ni dah biol dengan hentakan helmet di kepala. GADIS dengan SOTONG sudah tidak tahu bezanya. Fuh! .. Jahanam!

Blogger PAPA GOMO telah mengambil alih kedudukan GAP yang telah mengungguli carta TOP RANKING BLOGGER 100 PRO BN ... Dan dibawah adalah lampiran senarai carta bagi 2 April 2011.






NOTA :

Carta TOP RANKING 100 PRO BN ini adalah inisiatif blogger blogger pro kerajaan yang tidak lagi mahu bergantung kepada blog TOP RANKING. Dipercayai blog TOP RANKING sebenarnya dikendalikan oleh blogger pro pembangkang berdasarkan sumber maklumat yang diperolehi.

Blogger TOP RANKING dipercayai menjadi tulang belakang bagi blog yang banyak mencemarkan nama Perdana Menteri DS Najib dan DS Rosmah.


P/S : Gomo ... Sorrylah! Lu jadi mangsa gua lagi! Selamat menjalankan tugas di Sarawak! Dan para sahabat blogger yang sudah berada di Sarawak ... selamat menjalankan tugas!

NOTA 2:

Khilaf, Ranking bagi no 44 hingga 46 tertinggal, sorry bro Perak Today, Angin Perubahan & Alehkayong ... tidak disengajakan!



10 comments:

Street Writer said...

alahai wa punya blog tak masuk senarai lagi... hehehe

Unknown said...

BELUM LAGI BRO NALURI RAKYAT ... DAH CHECK 5 KALI!

Unknown said...

Aku blog nyamuk, confirm ranking puluh ribu. Hahahahah....

http://apakecoh2.blogspot.com/

Unknown said...

KITA SEMUA BLOGGER NYAMUK ADI KENCANA!

Antibarua said...

Perg..gadis milo mantop... auwwww

penat aku baca...

rangking? tak masuk tak apa asalkan kasi panazzzzzz.

Anonymous said...

TU SEBABNYA.. JANGAN BUAT FITNAH PADA ORANG... DAN BUAT BAIKLAH DENGAN BINI DIRUMAH. Hasil jual bini ke atau UmnoNgok sponsor, supaya Papa Gomo lebih kuat menulis sambil memfitnah org lain. Anak dirumah sapa nak jaga.. Mama Gomo nanti di skodeng orang. nanti luas lurah Mama Gomo dirodok ngan kenkawan Papa Gomo. Mama Gomo pun tak tahan bila dah berjauhan.. teringin juga nak rasa burung yg lebih besar daripada Papa Gomo punya.. lagi pun burung Papa Gomo, kejap hidup, kejap mampos. Sejak Papa Gomo mentekedaroh air kencing setan tu, burung Papa Gomo macam hidup segan mati tak mahu. Mama Gomo pun nak rasa juga burung yang lebih besor. Maklum lahh Papa Gomo ni badan saja besor.. tapi burung macam ada takda aja.. maklumlah dah disentap dengan lelemak kat tundun Papa Gomo tu. Banyak duit Papa Gomo ye?.. Tapi bila Mama Gomo minta duit buat belanja dapur semedang saja takda. Tapi bila nak cari bahan untuk fitnah orang sanggup berhabis. Sanggup pi Sarawak nak cari bahan fitnah. Papa Gomo ni sanggup biarkan Mama Gomo berendam air mata, sebab tak dingentot berminggu2. Tak kesian ke Papa Gomo.. Lurah Mama Gomo ni kekadang berair sendiri. Kekadang berdenyut2. Papa Gomo jangan nyesal ye.. bila Papa Gomo pulang dari cari bahan fitnah di Sarawak. Lurah Mama Gomo dah macam sungai Rajang, di Serawak ye.. Jangan nyesal ye Papa Gomo. Papa Gomo pergi berminggu, takan Mama Gomo boleh tahan.. Mama Gomo pun ada nafsu jugak.. Lagipun Mama Gomo teringat masa Papa Gomo main bontoot Mama Gomo, masa tu Papa Gomo dah setengah lalok sebab togok kencing setan. Mama Gomo rasa semacam aje.. rasa sedap pun ada perit pun ada. Tapi bila Papa Gomo buat berkali... isssyyyyy rasa best pulak... Cepat pulang ye Papa Gomo, Mama Gomo nak rasa ikut belakang tu lagi.

Anonymous said...

BLOG FITNAH ORG MEMANG LAA TOP.. BLOG BERMINDA LONGKANG, TEMPAT BUAT KONDOM DAN ANAK LUAR NIKAH

Ular Menyusur Akar said...

Apa ye ke bro Ular Menyusur Akar ke 90? Tak pernah di buat orang....?

UMA cerita dari kedai kopi. Cerita cerita rakyat...

Anonymous said...

banyak cakap la ko ni anon... kah3.. suke hati kolah...

tp, bila pk balik, disbbkan org macam kolah blog gomo naik mencanak2 ranking nya... hua2..

pape pon, tq bebyk yep anon... jasamu dikenang, budimu kusanjung...

lawat2 lah lagi blg2 pro kerajaan ek...

Anonymous said...

gwa pon tak lekat!
gam tak kuat ni.
haha