Sunday, April 3, 2011


Anwar Ibrahim nyata mengalami sindrom ketagihan seks (sexual addiction syndrome) yang melampaui fitrah lelaki normal. Aksi Anwar Ibrahim dalam video seks sudah cukup menjelaskan ketagihan yang melanda dirinya.

Sudah semakin ramai selebriti dan ahli politik menghadapi gejala sosial ini. Rakyat mungkin tidak begitu hairan jika Tiger Woods dan Silvio Berlusconi dikenalpasti mengalami ketagihan seks ... peradaban Barat sememangnya menghalalkan gejala ini. Dan mereka ini adalah lelaki normal yang berkahwin dan mempunyai anak.



Menurut Perunding Terapi Ketagihan, Pusat Perubatan Gleneagles, Kuala Lumpur, Chris Sekar, seseorang yang dikenal pasti mengalami ketagihan terhadap sesuatu seperti seks akan bersikap untuk menafikan tabiatnya itu.



Baik Tiger Woods, Silvio Berlusconi dan Eric Benet ... kesemuanya menafikan tabiat ketagihan seks biarpun mengidap penyakit yang memerlukan rawatan secukupnya. Apakah penyebab berlakunya sindrom ketagihan seks (sexual addiction syndrome)?



Jika mengikut definasi di atas, nyata Anwar Ibrahim mengalami sindrom ketagihan seks meruncing! Ketiga tiga unsur ini (obsessive-compulsive disorder (OCD), narcissistic personality disorder, manic-depression) terpancar melalui watak dan peribadi Anwar Ibrahim ... sanggup mengambil risiko yang tinggi hanya untuk memenuhi kehendak nafsu! ...hypersexual!

Beliau dilihat mempunyai dua perwatakan berbeza (dual personality). Dalam suatu masa diangkat sebagai baik dan warak namun masih mencari jalan untuk melepaskan nafsu biar apa sekali pun halangan. Masalah ketagihan beliau mampu memudaratkan agama, negara dan rakyat.



Anwar dinasihatkan supaya mendapatkan rawatan awal ketagihan dan keinginan seks yang luarbiasa. Dan insan yang paling layak untuk memujuk beliau adalah Wan Azizah.

Masih belum terlewat bagi Anwar Ibrahim untuk menjalani rawatan dan diselamatkan dari nafsu buasnya.



3 comments:

Unknown said...

SALAM N9, BLOG/PORTAL SAUDARA TELAH KAMI LINKKAN.

GWM HARAP N9 DAPAT LINKKAN BERSAMA DENGAN BLOG KAMI. WASALAM.

Anonymous said...

Betul.... Anwar patut dapatkan rawatan ni lama dulu......

-missisippi-

nche-NET said...

nih semua konspirasi datuk eskay. rujuk video nih-> youtube.com/watch?v=kEYAMs3Yzc0