Wednesday, April 13, 2011

Jika mengikut kelulusan, ternyata memang hebat benar calon PKR DUN Satok, namapun Ustaz Ahmad Nazib. Berkelulusan dalam bidang syariah ... sekali mata memandang, dunia sememangnya indah. Dua kali memandang, rupanya memang haram jadah! (Pakai songkok tinggi macam orang UMNO!)

Anak gadis yang masyuk dilamun cinta dibedalnya. Apabila sudah berbadan dua, maka berlarilah kedua pasangan berkahwin di Siam untuk menutup onar dimuka keluarga. Cukup cantik, kepimpinan melalui tauladan! ... gaya sebenar kepimpinan Anwar 'Papa Ganas' Ibrahim. Bedal dulu ... selamba kemudian!





Kasihan anak gadis bernama Dayangku ini, sanggup menyerahkan jiwa dan raga sehingga lahirnya anak yang tidak berdosa dan dinafikan haknya oleh ayah durjana. Punyai latar belakang berpendidikan hebat dan tinggi ilmu agama ... rupanya sama seperi Anwar OmegaMania!

Penduduk setempat sudah mengerti sikap dan sifat anak menantu hantu ini. Kempen pilihanraya Ustaz Ahmad Nazib hanya dihadiri 70 orang tetamu termasuk AMK Sam Ketot. Sibuk benar berceramah calon PKR ini ... tonggeng terbalik dihina maki hamun Pehin Taib Mahmud dan wakil rakyat DUN Satok, Abang Amar Johari. Rakyat tidak hadirkan diri kerana sudah mengetahui siapa sebenarnya 'Jembalang PKR' ini!





Kalau si ibu punya anak seperti Dayangku pastinya dia akan menangis dan menyesali kemusnahan hidup anak gadisnya yang gagal dalam rumahtangga dek sikap anak menantu yang jadi kacang hantu. Sampai kini kisah hidup Dayangku belum terbela kerana bergantung tak bertali, bukannya tidak redha pada takdir tapi ...

Ialah ... macam pemimpin utama Pakatan Rakyat, apa kira halal haram! Depan belakang boleh taram!

7 comments:

Anonymous said...

pepatah melayu berkata

BAPAK MEMBURIT , ANAK BINI MENGELINTIT................

pepatah cina ada berkata

tiu nama cibai anwar

pepatah keling ada berkata

anwar pundeeeekkkkkk

Gelombang Wangsa Maju said...

DUA PEPATAH CINA DAN INDIA ANON 1.29PM CUKUP HEBAT! AMAT BERSESUAIAN DENGAN SIFAT ANWAR IBRAHIM !

Bingai @ Bangang said...

aku pun setuju dengan GWM pasal komen ANON 1.29PM. Memang CUKUP HEBAT! Siap taichi dan silambam. Nak silat nanti asik takut terkencing dalam seluar lak macam orang muda yg terpekik terlolong dalam majid Amru Sentul baru-baru ni. kah kah kah

Megatalangdilaut said...

setinggi-tinggi songkok ustad lahanat ni, tinggi lagi nafsu kebinatangan dia.. Manusia tak tahu malu!!!

Anonymous said...

Mamat ni tak pegi jumpa Nik Ajis kot...jumpa jer, dosa kira hangus. Tengok al-juburi tu. Nik Ajis ni dah macam tuhan...kengkawan ayah pin jugak nih !!!

PemikirpolitikJerantut said...

Mohon Link Tuan,
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

Anonymous said...

anon 1.29 wa tabek sama lu..you tau tak..itu air batu kerpal sama ikan sakit kena siang ketawa tergolek2 dot kah kah kah