Thursday, April 21, 2011

Anwar Ibrahim diminta melakukan sumpah mubahalah dihadapan rakyat bagi menjelaskan tuduhan trio 'Datuk T' ke atasnya, berhubung rakaman video seks yang didedahkan baru baru ini.

Bekas Mufti Perlis, Dr Asri Zainul Abidin berkata Anwar perlu bersumpah seperti yang dilakukan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak semasa menafikan beliau terlibat dengan pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaaribu di sebuah masjid di Bukit Mertajam, Pulau Pinang beberapa tahun yang lalu.

"Saya pun tidak tahu kenapa Anwar tidak mahu bersumpah walhal trio 'Datuk T' mahu bersumpah dihadapan Kaabah. Tidak perlu di Mekah sebenarnya, di tempat sendiri pun boleh bersumpah, tetapi dihadapan umum" katanya - Utusan Malaysia 21 April 2011



Dan pada GWM, Wan Azizah juga wajib bersumpah Mubahalah menidakkan suaminya, Anwar Ibrahim membalun 'China Doll' dalam video seks!

Tidak perlu Wan Azizah memfitnah DS Najib dan DS Rosmah mengaitkan kembali dengan Altantuya walhal menikus dan kalut tanpa berani bersumpah Mubahalah untuk bersihkan terus nama Anwar Ibrahim!

GWM faham ... Wan Azizah mahu menutup aib suaminya. Namun jika beliau sendiri sanggup mengaibkan DS Najib dan DS Rosmah ... takut lebih banyak lagi dalam kain Anwar dan Wan Azizah yang terselak dan terdedah!

Apa yang susah sangat mahu bersumpah Mubahalah! ... Papa Gomo 'steady' jer!




6 comments:

Anonymous said...

Aku tak setuju dengan Dr. Asri ni. Hari tu dia suruh rakyat ramai2 keluar menentang politik selak kain bila Datuk T dedahkan video seks. Sekarang pula dia cabar Anwar bersumpah. Make up your mind Dr Asri.

Kalau tak dedah macam mana rakyat nak tahu. Kalau serah pada polis dulu dan masuk court, lepas tu nuar minta perbicaraan tertutup...rakyat pun tak tahu apa ada dalam video tu. Tuduh konspirasi lagi.

Anonymous said...

Pegi sumpah depan kaabah le...baru kaw...aku rasa banyak org boleh sponsor p umrah & sumpah depan kaabah..

Anonymous said...

Macam mana dia nak bersumpah.....dah memang dia buat....

RiMAu said...

dedahkan dan aibkan org,, mmg tak baik,, tu maksud dr asri,, tp dlm keadaan sekarang,, pd pendapat sy,, kena dedahkan untuk org ramai tahu,, dan mmg anwar sepatutnya bersumpah,, ni tidak,, ade ke asalan die,, harakah plok pandai2 je kate sumpah dok boleh,, korok kering die,, semua org islam tau ,, ade sumpah laknat,, dan mmg jd kewajipan,, untuk buktikan,, jd ape salahnya kalu bersumpah,, haram jadah pas

Anonymous said...

aku tak kesah sgt aljuburi nak balun china doll ke....india doll ke...malay doll ke...aku peduli ape. tapi jgn la lu punya problem nak bwk rakyat pulak defence lu. lu settle lah sdiri. APA PUNYA JADAH KAU NI..PUNDEK LA LU MCM PAK N.AJIS PAS JUGAK NI....

usin said...

macamane nuar nk selamat bila buat sumpah muhabalah? aku ada idea, apa yg perlu dilafazkan dalam sumpah itu ialah mengaku dia buat (jangan sebut kuat2). selamat dia... sekadar bg idea hehehe.