Friday, April 29, 2011

Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam nada berang hari ini mempertikaikan soalan wartawan ketika ditanya sama ada beliau akan menyahut cabaran ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah untuk bersumpah laknat di Masjid Amru Al-As di Bandar Baru Sentul, selepas solat Jumaat esok.

Katanya, beliau tidak pernah diminta oleh sesiapa untuk mengangkat sumpah.

"Ikut hukum siapa nak sumpah. Saudari orang Islam? Hukum mana yang suruh angkat sumpah. Tak boleh jawab, ok tak payah," katanya bagi menjawab soalan seorang wartawan dalam nada tinggi.

Anwar menegaskan bahawa dalam hal seperti itu orang yang mahu mengangkat sumpah harus bebas daripada dosa besar iaitu tidak pernah minum arak dan tidak pernah berzina. - Utusan Malaysia 29 April 2
011



Checkmate! ... Mengapa?

Cukup mudah ... Anwar Ibrahim secara tidak langsung mengakui Datuk Eskay adalah seorang Muslim sejati, bebas daripada dosa besar, tidak pernah minum arak dan tidak pernah berzina.

Maka Datuk Eskay sememangnya layak untuk melakukan Sumpah Mubahalah atau sumpah laknat!

Mulut puaka Anwar Ibrahim secara tidak langsung mengakui beliau tidak layak untuk bersumpah Mubahalah kerana beliau sudah terjerumus dengan dosa besar, pernah minum arak dan berzina dengan 'China Doll'!

Kerana itulah Anwar Ibrahim tidak berani untuk bersumpah Mubahalah ... Bukan GWM kata ... Anwar Ibrahim yang mengaku



3 comments:

PepalangDot said...

Gempar! Gambar ini dikatakan dirakam ketika Anwar hendak beredar dari kondominium Lavender Height.gmbar wanita cina jelas di samping Anwar , walauwbagaimanapun Anwar sempat menepis mukanya dari dirakam sepenuhnya dengan tangan.tpi kita boleh lihat ada raut2 gmbar anwar disinie.

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/gempar-gambar-anwar-ibrahim-bersama.html

Anonymous said...

SALAM SAHABAT...MARI KITA RENUNGKAN BERSAMA ERTI MUSLIM SEJATI SEBENARNYA...ADAKAH SEORANG SAHABAT YANG BERGELAR MUSLIM AKAN MEMBIARKAN SAHAJA SAHABATNYA DIHUMBAN KEDALAM NERAKA??????? SEDANGKAN DIA BOLEH MENGHALANG ATAU MENYELAMATKAN SESEORANG ITU TERJERUMUS DALAM LEMBAH KEHINAAN.... RENUNG-RENUNGKANLAH DAN SELAMAT BERA'MAL.... :-)

Anonymous said...

Blog ni bodoh...hahahahah.... macam laa org percaya.... dasar org bodoh.... anjing UMPORNO.....