Wednesday, March 2, 2011



Kalau dikata haram jadah! ... mau kena liwat GWM dengan 'Lelaki Y' ni! Huish ... tak nak!

Anwar Ibrahim berceramah macam naik motokar ... pusing keliling 'round about' tak masuk masuk empat simpang yang lain! ... Asyik pusing jer!

Cuba baca dan teliti kenyataan beliau sewaktu berceramah di Permatang Serai, Merlimau malam tadi.




Musykil dalam kepala hotak GWM ... selama ini, siapa yang menabur fitnah dan bermusuh dengan UMNO, malah dengan DS Najib dan Ali Rustam?

Jika bukan Anwar Ibrahim, siapa manusia tersebut?

GWM terlupa dan terleka sebentar ... bukan Anwar Ibrahim yang bermusuh dengan UMNO, DS Najib dan Ali Rustam ... tetapi sebenarnya adalah 'Lelaki Y'!

Siapakah 'Lelaki Y' ini ... cukup misteri? tidak diketahui asal usulnya.

GWM pun sebenarnya hanya berpandukan kepada blog sahabat The Unspinners ... yang berjaya membongkar misteri dan rahsia 'Lelaki Y'!



Semakin pelik! ... Anwar Ibrahim ada saudara kembar ke? Dia mengaku tidak bermusuh dengan UMNO, DS Najib dan Ali Rustam! Jika begitu ... siapa Anwar Ibrahim sebenarnya?

Sahabat The Unspinner membisik ke telinga GWM, Anwar Ibrahim ada 'dwi identiti' ... suatu masa menjadi manusia biasa, suatu masa yang lain menjadi sesumpah!


GWM : Anwar Ibrahim = Anwar Pembohong! ... Dasar munafiq! Ingat rakyat Merlimau bodoh ke!


1 comments:

usin said...

satu perkara yg perlu perhatian. anwar (bersama beberapa pemimpin pr)dh beberapa kali sebut tidak mustahil bumi msia akan menjadi spt bumi mesir dan beberapa negara arab & afrika utara. tujuannya, untuk menyelamatkan dirinya dpd didapati bersalah kes liwatnya. perbicaraan semakin hampir kepenghujung. apa lg cara untuk lepas? baginya nyawa rakyat tidak penting berbanding dirinya. jaga2....