Sunday, March 6, 2011


Keputusan rasmi bagi PRK Kerdau ( N28 )

BN : 5,060 undi
PAS : 2,336 undi
undi rosak : 90 undi
majoriti : 2,724 undi


Sekalung tahniah buat YB Syed Ibrahim Syed Ahmad kerana sudah bergelar ADUN Kerdau.

Setinggi pujian juga diberikan kepada Jentera Pilihanraya bagi DUN Kerdau dan DUN Merlimau, Gelombang Merah Wanita UMNO, penceramah hebat ... yang bertungkus lumus memastikan kerusi di kedua dua DUN masih lagi milik BN.

Setinggi penghargaan kepada para pengundi di kedua dua DUN kerana percaya dan yakin BN adalah pilihan terbaik bagi rakyat Malaysia.

Untuk para bloggers ... ada penghargaan untuk kalian ... later! Penghargaan Istimewa untuk para bloggers pro kerajaan! Anda memang hebat!


10 comments:

Badut Rakyat said...

TAHNIAH UNTUK YB KERDAU.

LIVE BERSAMA BADUT RAKYAT YB KERDAU DAN MERLIMAU MENANG BESAR


http://badutrakyat.blogspot.com/2011/03/prk-merlimau-live-keputusan-dun.html

Gelombang Wangsa Maju said...

HOI! LU SATU TEAM PUN MAU KASI KOMEN KA! BALIK BALIK! KITA PEKENA NASI KANDAQ!

Anonymous said...

TAHNIAH BN !!!!!!

https://lh4.googleusercontent.com/-yAp_xg2B-9I/TXNbQHF0IJI/AAAAAAAACCU/qBABZmbCbDw/s1600/Tahniah+BN+%2521.jpg

Gelombang Wangsa Maju said...

ANON 8.51 PM! CANTIK GAMBAR TU ...

Camar Senja said...

tahniah...

Anonymous said...

tahniah umno..nasib baik pas tak menang kalau tk gerenti masjid kat merlimau atau kerdau jadi kandang babi berceramah..part islam melayu yg patut kemelayuan rupanya baru 3 tahun menang tak seberapa dah sembah cina ..cina ckp mkn babi pun ikut..nak tunjuk dia setan jugak...setan islam berjubah..kafir org bala org jahil org.[eluk org telanjang siap menagis....PAS pas kenapa la bodoh sgt berpolitik...tak masuk syurga la namapak gaya nya...nasihat untuk nik aziz elok masuk jd sami je la..sami buddha atau hindu pun tak kutuk umatb sendiri...semoga nik aziz mati dlm keaiban.............CELAKA KAU PAS

Anonymous said...

penganut parti ajaran sesat yg ber operasi dpd kelantan yg menjadikan masjid sebagai pintu neraka atau kandang babi..menjadikan melayu bangsat dgn menmyembah cina walau baru menang tak seberapa dlm 3 tahun..PAS PAS nape la bodoh sgt......kafir org islam sendiri sebab nak bukti islam.nik aziz kalau mati dlm islam tabib la..mesti keaiban menunggu akhir kalam dia..hindu dgn buddha pun tak kutuk sama sendiri...seronok tgk muslimat pas peluk cina telanjang tu sampai nangis nagis lagi..syahdu..tak sangka bodoh giler babi mcm org pas makan babi jugak rupa nya org pas nie

leekonyou said...

Petanda petanda BN-Buang N.ajis Buang Nuar bila PRU13 lak...Alhamdulilah Tahniah Barisan Nasional.Jahanae jahanae Parti HamPas dan Parti Keletong Rakyat.

Gelombang Wangsa Maju said...

TERIMA KASIH KEPADA ANON ANON 9.23 PM DAN 9.30 PM ... KEMENANGAN INI DATANGNYA DARI ALLAH TAALA!

KITA UCAPKAN SYUKUR DENGAN KEMENANGAN YANG DIBERIKAN OLEH ALLAH TAALA KEPADA BN.

ALLAH TAALA LEBIH MAHA MENGETAHUI ...

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM LEEKONYOU ... MANTAP SAUDARA! BN = Buang Nik ajis, Buang Nuar!

PETANDA TU! PETANDA ... PETANDA PAKATAN HARAM AKAN BERKUBUR!