Monday, March 28, 2011

9 comments:

Anonymous said...

Jam tangan sendiri bolih tertinggal didlm bilik dimana belaku gara2 sex dgn pelacur. Macam mana jadi begitu?.
Kalau jam itu tertinggal di surau atau masjid, orang tak sangka yg lain malah memandang hormat kpd tuanya dan berkata " dia tertinggal
jam dia tadi kerana ambil air sembahyang dan bersolat".
Kalau dlm bilik hotel dimana berlaku perzinahan dgn pelacur nak
cakap macam mana?
Seprti biasa Wan Azizah kena main sandiwara dan berbohong. Tak rasa menderitakah Wan Azizah mempertahankan suami ANUGERAH TUHAN
seperti ini...SAMPAI BILA?

Gelombang Wangsa Maju said...

JAWAPAN SKEMA JIJAH ANON 10.16PM!

Anonymous said...

Anwar: dah tue pon bodoh.....hehe

Gelombang Wangsa Maju said...

BIASAK LA TU ANON 10.19PM ...

adf55650 said...

Kalu Azizah tak sama2 berbohong, nanti Anwae akan cakap die tak pernah mengenali Wan Azizah sepanjabg hidup die pulak, macam die ckp tak kenal Saiful dan Eskay

Gelombang Wangsa Maju said...

LAGI PENING YOU PUNYA KONSPIRASI adf55650! he he he ...

Antibarua said...

i like i like, kelako betul... madu ajijah bukan setakat perempuan.. lelaki pun ada juga ke?

Anonymous said...

Ahad lepas saya jalan2 di sebuah bandar (di Jepun). Tiba2 ternampak sebuah bangunan besar Omega. Dalam hati kata....kesian, dahlah dapat macam2 bencana, sykt Omega pula dapat promosi salah akibat seorang lelaki tertinggal jam Omega selepas tuuuuut dengan pelacur. Sebelum ni cerita tentang lelaki sama keluar juga dalam paper Jepun.

Mangkok said...

Tak payah anwar nak bersumpah, cuku dengan tunjuk je mana jam tanga nomega yg konon wan azizah simpan.. ada ke tak de ni..