Wednesday, March 2, 2011


Malam tadi 'recce' satu ceramah PAS di Kampung Krai yang agak berdekatan dengan BN Command Center.

Macam tak percaya ... cukup banyak! Cukup banyak rumput rumput kering dari yang datang dengar ceramah PAS!

Ceramah anjuran PAS seperti diboikot penduduk. Jadi memang benarlah bahawa parti PAS ini ditolak mentah-mentah di kawasan DUN Kerdau ini ?




Adalah ... sekitar 10 hingga 15 orang mendengar ceramah. Ceramah apa ... agak kurang pasti sebab bunyi cengkerik lagi kuat dari bunyi speaker.


Posted by Suara Lensa

8 comments:

paspispus said...

tu tipu tu...tak ambil gmr sebenar lah tu.....mana bolih ceramah pas kurang 10000 0rg dtg....segenap lapisan nak dgor pas merapu.....huhhuh

Ariffin Sharif KC UMNO said...

Tu menunjukan PAS dah Nak Berkubur cuma pencacai aja yg menipu ahlol dan bahlol hamPAS

Anonymous said...

PAS PIS PUS....

Anonymous said...

satu pembohongan olih umno...
mana bolih ceramah pas hanya dihadiri 10/15 orang...
malan tu aku ada disana...lebih kurang 10000 yang hadzir.
orang2 pas saja yang nampak siapa yang hadzir malam tu....
mereka adalah syaitan2 kaum kerabat nik ajis dan sedara mara penganut pas yang orang umno tak dapat lihat.
inilah keuntungan kami penganut ugama pas bila bersaudara dengan syaitan...
orang umno rugi kerana tak dapat lihat syaitan.
syaitan dan pas tidak bolih dipisahkan...

pas for all...termasuk syaitan.

Gelombang Wangsa Maju said...

HAA ANON 11.03 PM ... SETUJU ... MUNGKIN BALANCE 9,985 MAKHLUK ITU SYAITHON! HE HE HE ... MARAH JUAK JUAK PAS DENGAR NI!

HAMMER said...

GWM DAN UMNGOK MEMANG SUKA MEMFITNAH

TAK TAKUT KA NANTI TGNA SUMPAH KORANG JADI TOKEK

KUANG KUANG

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM HAMMER! TIDAK DAKU SANGKA NIK AZIZ SUDAH MAHIR MENYUMPAH?

INGATKAN PANDAI BUAT DOA PECAH PERUT SAHAJA!

WARGH WARGH WARGH!

Anonymous said...

Salam korang..

Jangan ler kutuk kuat sangat kesian lak aku tgk juak2 pis ni..

Biar ler si luncai terjun dengan labu2nya..

Apa yang pasti pengundi Melayu sekarang dah makin cerdik..dah x larat nak dengar kelentong daripada parti cap bulan ni..

Adehhh..kesian betul aku tgk ceramah x der sambutan..maunya terkulat-kulat si penceramah tu nak berceramah pasal x der audiens yang nak mendengarnya....

Nampaknya panggilan kubur dah makin kuatt kedengaran untuk parti PIS ni..

Ash, Serdang.