Sunday, March 6, 2011


Bagaimana pengundi tidak takut dengan karenah juak juak PAS. PAS memang tidak pernah serik dengan provokasi pada hari pengundian.

GWM tidak nafikan, banyak lagi faktor kekalahan parti PAS seperti yang telah diulas bloggers bloggers pro kerajaan. Ini adalah hakikat sebenar, setiap kali di hari pengundian ... tidak kira pada pilihanraya kecil mana mana sekalipun.

Provokasi! Provokasi dan Provokasi!




Pada GWM, cukup bagus jika juak juak PAS ini berterusan dengan provokasi setiap kali pilihanraya diadakan. Memang mudah bagi BN untuk menang.

Namun jika juak juak PAS sudah mula menonjolkan sikap seperti kumpulan militan, ini sukar dimengertikan. Tidak hairanlah jika golongan bukan Islam memandang serong terhadap agama Islam.

Acap kali Islam sering dikaitkan dengan keganasan dan rusuhan. Mungkin ini sebenarnya imej yang mahu dibawa oleh parti PAS ... Ganas, Provokasi dan Militan!



Tidak kurang juga dengan sikap kaum hawa parti PAS ... seolah olah sudah dirasuk! Kaum hawa PAS sudah semakin selesa dengan caci maki, ini sesuatu yang baru!

Cukuplah sekadar kaum Adam membawa imej ganas, mengapa perlu kaum hawa mahu menunjukkan sikap dan tingkahlaku yang sama.





sumber / pautan & kredit : blog 1peluru.blogspot.com

18 comments:

Anonymous said...

saya kenal muka2 orang pas dari kelantan ini.mereka lah yang selalu mengganas.budaya gedebe tak laku diluar kelantan

Anonymous said...

umno kene tubuhkan squad yg lebih aggresive. provoke mereka, bawak spanduk,....

Anonymous said...

Sikap yang ditunjukkan oleh ahli-ahli PAS samada lelaki atau wanita sangat bertentangan dengan penampilan mereka,wanita dengan bertudung labuh dan kadang-kadang berpurdah manakala kaum lelaki sentiasa berserban dan berjubah serta menyimpan janggut.Sikap yang mereka tunjukkan memang sangat ganas ala taliban sejak dari dulu lagi.Cara kempen mereka seolah hendak pergi berperang menentang orang kafir.Kalau macam ini cara mereka orang-orang akan takut dan lari dari mereka.

Anonymous said...

Kepada anon 9:57...
Tak payah la nak turut cara mereka berkempen,nanti orang akan tingalkan UMNO pula..

dol said...

Sebijik Macam beruk..jantan..dan betina...Jom belah..jangan jadi parti beruk ni!..aku dah taubat...dah tak minat nak pangkah pati beruk nih!

Anonymous said...

Maaf,memang betul kata anon 9:51,mereka mungkin telah dilatih oleh tok guru mereka di Kelantan...

Anonymous said...

Pernah dulu kat kampung aku mereka datang berkempen hingga orang kampung aku pun takut nak keluar rumah.

ALahaI sI LunCAi said...

TAHNIAH BRO,
TAK SIA SIA PENAT LELAH KORANG.
LEPAS NI KITA PANTAU YB YB NI. DIA SILAP LANGKAH KITA INGATKAN. DIA OVER KITA BALUN.

Anonymous said...

mcm mana org kg tak cabut dah muka sekor2 mcm berok kena kapor......

Ular Menyusur Akar said...

Kenapa macam gitu ehh...suara wanita tu aurat. Baca Quran depan orang pun tak boleh. Eh..terpekik pekik pulak. Kan bagus ikut kerajaan kelantan, nak bayar duit api elektrik pun di pisahkan antara lelaki dengan perempuan. Dah macam Amy search aje suara tu.

Orang yang macam ni mudah kena hysteria.

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM LUNCAI! GWM SETUJU! KITA KENA PANTAU YB SYED & ROSLAN!

YANG MANA BETUL ... KITA GALAKKAN LAGI, YANG MANA BATIL ... KITA TEGUR! TAK GITU!

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM UMA! LAMA TAK DENGAR BERITA!

PUAK PUAK NI DAH KENA PENYAKIT LUARBIASA ... PENYAKIT IMAN!

Anonymous said...

Allah tidak memandang pada serban, janggut, purdah dan sebagainya....yang penting intipati keikhlasan dalam perjuangan ....kalau berjuang dengan membunuh sesama umat spt yg Pas dan PKR buat....Allah tak restu...Alhamdulillah...Allah masih selamatkan bumi bertuah ini dari diperintah oleh pakatan jahat....

TaksubPas said...

Allahu Akhbar...Syukur Alhamdulillah!!!! Allah swt bersama mereka yang benar..
Allahu Akhbar...Syukur Alhamdulillah!!!! SesunggohNya Allah swt bersama mereka yang beriman dan benar..
Kerdau dan Merlimau BN menang besar punya. Jadi fanatik/hardcore Pas berubahlah jangan asyik nak kutok orang, hati busok, munafik dan permainkan agama seperti masuk shurga. Jadi orang-orang Pas boleh belah dari Kerdau & Merlimau sekarang juga kalau boleh jauh-jauh ke Arab Saudi negeri yg "tak zalim" & boleh belajar wahabi sekali.

TaksubPas said...

Allahu Akhbar...Syukur Alhamdulillah!!!! Allah swt bersama mereka yang benar..
Allahu Akhbar...Syukur Alhamdulillah!!!! SesunggohNya Allah swt bersama mereka yang beriman dan benar..
Kerdau dan Merlimau BN menang besar punya. Jadi fanatik/hardcore Pas berubahlah jangan asyik nak kutok orang, hati busok, munafik dan permainkan agama seperti masuk shurga. Jadi orang-orang Pas boleh belah dari Kerdau & Merlimau sekarang juga kalau boleh jauh-jauh ke Arab Saudi negeri yg "tak zalim" & boleh belajar wahabi sekali.

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM TAKSUBPAS ...

GWM KONPIUS LA DENGAN NAMA TU! TAKSUBPAS, TAPI SOKONG UMNO! KONPIUS TEMAN!

Klik Di Sini said...

salam GWM..

dipersilakan sebar benda yang molek ttang crta apot tu..

saya pn copy paste daripada utusan jgak tu...

hai cikmala.. tak habis2 kau meroyan...

medan said...

SELALU NGATA UMNO BERUK, LA NI DAH BALIK KE DIORANG, PERANGAI MACAM BERUK.PAS=PASTI ANDA SEWEL.