Thursday, March 3, 2011


Aku tak kesah bob lokman nak masuk syurga. Itu cita cita semua orang yang beriman. Aku tak kesah dia tak sokong kerajaan, dah keturunan dia semua macam tu. Baik dia keluar dari berada di dalam sebagai duri dalam daging; api dalam sekam.



Setelah sedar banyak banyak berbuat dosa, carilah satu agama politik sebagai jalan pintas masuk syurga. Kata nak masuk syurga. Kenalah banyak qiyam dan beramal. Jaga mulut, jaga tangan, jaga hati. Ini tidak. Itu bukan jalan nak masuk syurga. Itu sebenarnya masuk agama politik!



Apakah itu merupakan prasyarat nak menganut agama pas ni mesti maki DS Najib dan Tun M dan menuduh mereka tu zalim, kafir dan penghianat bangsa? Dah kau buncitkan perut kau dengan segala peluang yang di berikan oleh kerajaan mencari rezeki dan berkarya, di hujungnya baru kau tau bahawa segala itu adalah zalim? Kedunguan mendidik anak kau letakkan kesalahan kepada kerajaan?



Sekarang dengan bangga berdiri di pentas pas untuk melekeh kerajaan. UMA nasihat, bob dah jauh bermaksiat dunia. Bob baru bertaubat nasuha dan sekarang nak berdakwah. Peluang menjadi pemimpin politik kian cerah. Kena ambik kursus jarak jauh yang di sediakan untuk orang-orang pas tu dulu. Tak mahal sangat pun. Enam bulan dah boleh dapat Diploma. Tak malulah kalau nak berceramah di pentas pas tu bila dah ada sijil macam tu nanti. Gerenti lulus. Calun Merlimau pun ambik kat situ juga.



Bila bob berani menyerang, kami juga berani berdepan. Kebolehan bercakap di khalayak ramai belum tentu menjaminkan kekuatan di masa hadapan. bang nuar pun boleh merundum. Setakat menganti lawak mat sabu tu bolehlah.

sumber / pautan & kredit : BLOG ULAR MENYUSUR AKAR
http://agbr47.blogspot.com/2011/03/lantak-engkaulah-bob.html

4 comments:

Bingai @ Bangang said...

memang lawak bro,
hehehe

Aku Juga Yang Bingai
Bob Lokman - Lawak yang menghina ibubapa?

Hahn said...

Bila dia bergelumang dengan anjing anjing PAS dia akan mengalami Islam tulin PAS.

Menggunakan otak dia yang suam suam tu adakah dia berkeupayaan untuk berfikir?

Umno Taik said...

Alhamdulillah bob masuk Pas..kalau masuk Umno/BN pakat jadi taik la..umno/BN sesuai utk org macam Umi Hafilda,Choi soi leak,Rais Yatim, dan Ramhim Si Tamby..

mrk tak kira halal haram semua pun tibai,sudahnya penyokong Umno/BN kena "Pebodoh" sampai mampussssss...

Regional College Of Pharmacy said...

Your blog is very informative and gracefully
your guideline is very good.Thank you
Engineering college
Best engineering college in india
Private engineering college
pharmacy college
pharmacy college in india
top pharmacy college
Polytechnic college
Top polytechnic college
Top private polytechnic college
Top polytechnic colleges in India
Techanical colleges
Polytechnic college in india
Leading call center
Outbound call center india
Cheap Seo services india