Wednesday, March 30, 2011

9 comments:

Anonymous said...

Hahaha....tersembur air kopi...

Ngaam gitu. Tapi video asal kan panjang lagi. Yang scene pompuan mana? SUPERB BRO. Jangan ingat diaorang je pandai buat filem.

Anonymous said...

Pindaan Skrip Interlock:

balaci: "bos, PBB nak tubuh suruhanjaya cowboy untuk menyiasat aktiviti songsang kita.."

Hero: "aku peduli apa dengan PBB..ini hak aku dan tak dak siapa boleh rampas kota Sodom dari kita...ada fahammm, mangkukk!"

Anonymous said...

miahahahahaha terbaek la bro

Anonymous said...

salam tuan

video tuan memang power. kalau juak pakatan boleh berbangga dengan produksi mereka ternyata kita juga tak kurang hebat hahaha

chapchai

LasTBus said...

Mat King Leather nak tawan putrajaya ikut jalan belakang lagi macam kat parlimen hari tu ke

kah kah kah lawak

Anonymous said...

SALAM BRO GWM

MANA LA BRO DAPAT IDEA GENIUS CAMTU HAHAHA

SAYA DAH RAKAN KAMPUS GELAK BESAR. ADA YANG JATUH GULING2 TAK DAPAT TAHAN GELI HATI

KEEP IT UP SIR

WARGA KAMPUS 1MALAYSIA

Anonymous said...

hoii dosa la korang ni kutuk2 pak sheikh. ingat sket dia tu anugerah tuhan tau tak

respek sket kat anu dia. amoi pun tau betapa gagahnya pundek pak sheikh.

2 X pancruuut..crutt! wakakakakaka

Anonymous said...

Salam semua. Video klip ni bro jeffrey damien punye. Blog dimensi.

Bro jeffrey damien the real genius. Gwm hanya paparkan the real genius punye keje.

Gelombang Wangsa Maju said...

VIDEO KLIP INI DIGUBAH BEGITU CANTIK OLEH BLOGGER DIMENSI a.k.a. JEFFREY DAMIEN!

BRAVO BRO! ... 1ST CLASS MASTERPIECE