Friday, March 18, 2011

9 comments:

Anonymous said...

Suara Rakyat mahu keadilan kedengaran,bukan ini yang diperjuangkan oleh penasihat PKR itu sendiri KEADILAN,tp bila kena btg anu-war sendiri sunyi sepi jer pakatan,mana gerakan bersih mahupun NGO yang selalu buat demo salahkan kerajaan,aku cabar NGO seperti BERSIH buat demo desak anwar serah DNA serta PAS itu sendiri yang perjuangkan Islam...mane semua pergi dah kena kunci mulut oleh puaka2 anwar ker?

hanizam said...

bukan tu je, ajak sekali barua-barua yang guling-guling masa demo kat perak dulu...

pada aku, kalau DNA pok kunyit tu diserahkan, cerita dah habis...banyak persoalan akan terjawab & terungkai...

mungkin dia takut 2-3 persoalan akan timbul kalau DNA tu diserahkan...bukan anuar je yang goyang, asmin pun dah goyang gak..

DNA lelaki Y terjawab, status adik afifa pun terjawab...

bila dah tersebar dulu, ramai gak nak tau benda-benda tu fitnah @ sebaliknya...

Anonymous said...

celako punye umno asyik nk memfitnah je..jgn cabar dato seri anwar..kalau dia bg dna nanti abis semua fitnah terbongkar..silap aribulan blh tumbang kerajaan bn..eh berani ke dato seri nk bg..

Gelombang Wangsa Maju said...

MAIN MAIN YE ANON 5.18PM ... ITUPUN KALAU ANWAR ADA BERANI!

anak ketua cawangan said...

GWM..cakap baik2 ye..Anwar ibrahim dia berani kasik la dia punya.. dia punya.. dia punya.. Dia punya gambar.. dia punya i.c.. huhuhuhu..

Anonymous said...

Anwar xde telur..penakut...bile nak maen ad plak telur..hahhaha

Anonymous said...

Pak Sheikh yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok dan menjijikkan tidak akan bagi DNA, alasan beliau ialah "saya sudah menalipon semua tokoh agama, dalam dan luar negara dan mereka telah melarang saya memancutkan DNA sekali lagi kerana itu tidak mengikut hukom syarak" Alasan yg kedua, saya sebenar nya nak bagi air kote saya, tetapi saya tak dapat pancutkan lagi kerana sudah putus haid. Alasan 3 " Kenapa saya harus dipaksa memancutkan DNA saya, say tak rela, suruh lah Najib atau Rais memancutkan DNA mereka, tetapi kalau ada jantan2 yg cun melecun yg memancutkan DNA saya, saya rela asalkan jangan kasi tahu Si Ikan sepat kering.

Anonymous said...

konek la ko nuar juburi!!!!!!

Anonymous said...

betul ke sampai 3000 bang..yg 3000 tu org balik dari solat jumaat..yg dok sokong aku tgk dlm 20 org jer..org lain semua buat xlayan jer aku tgk.pandai jer korang menipu.xbaik woo.