Thursday, March 3, 2011


Musykil ... besar musykil kali ini! Berputar putar fikiran GWM membaca blog Bob Lokman. Sebelum itu ... Salam Bob Lokman, Welcome To The World of Blogging!

Puas GWM membaca perenggan keempat berulang ulang kali ...



Wallahhu'walam, sama ada kesalahan menaip atau khilaf kita sebagai manusia yang menganggap parti sebagai agama ... itu perlu diperbetulkan!

Cuma ... GWM bersangka baik terhadap Bob Lokman. Mungkin kerana terlalu dan 'over excited' menulis blog, tersasul pula.

Maklumlah, macam GWM mula mula menerjah kedunia blog ... tak tahu berhenti menulis, tangan sentiasa gatal menekan butang butang 'keyboard'.




Teguran GWM kepada Bob Lokman ... parti bukanlah anutan dan bukannya agama! Hanya ada satu agama yang diredhai oleh Allah Taala ... Islam!


GWM :
Hanya berdaftar dan menjadi ahli UMNO ... bukannya menganut agama UMNO! UMNO bukan agama, hanyalah sebuah parti yang memperjuangkan Islam dan orang Melayu.


12 comments:

blogenstarz said...

Begitulah bangangnya BOB setelah menjadi PENGANUT PAS ....

Betul2 bangang !

Gelombang Wangsa Maju said...

HE HE HE! ... MARAH NAMPAK BLOGGENSTARZ! KASI COOL SKIT!

Hahn said...

Itulah jahilnya Bob mengenai ugama. Dibawa pula oleh PAS maka lebih jahanam. Lagi bertambah sesat nampaknya.

Entah entah sama banyak dosa dengan zaman jahil dulu.

Mctheory said...

Macam mana pulak kalau Pas menganut Dap? heh..

ALahaI sI LunCAi said...

DALAM PSIKOLOGI INI DINAMAKAN MEKANISME BELA DIRI. ADA SESUATU YANG BURUK BERSEMBUNYI DALAM DIRI BOB.

SURUH DIA JUMPA KAUNSELOR UNTUK DAPATKAN PERTOLONGAN. KALAU TAK IA AKAN TAMBAH ROSAK BERSAMA PAS.

Anonymous said...

si bob ..ni tak tau nak beza ke antara menganut dengan jadi ahli..besar punya serban dah alim ke..?
nyatalah ada rahsia yang tersirat mengapa bob masuk pas..

YB Raz said...

tarbiah nik aziz dah masuk kedalam jiwa bob lokman hehehehe.

tabligh said...

Salam,

Timing dia tu dah bagus hanya menunggu hari saje lagi iaitu pilihanraya umum ke 13.

Mungkin PAS dah terikut cara UMNO seperti mana kata MB Pahang,'Jika calun disukai rakyat dan boleh menang walaupun dia sakit pun kita akan calunkan dia.'

PAS,'Badut pun badut leeee...asal boleh menang.'

Sila baca postings terbaru saya:

http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/03/rakyat-mesir-telah-faham-makna.html

Anonymous said...

kejap lagi bob dpt anugerah ustad. macam ustad akhil. dpt buat projek tv, bistro bob .... boleh kaya kan ke mudah .... hilang dah dosa, tunggu pru 13 je, nak pangkah bulan, kompom sorga ... bob mengundi kat mana ... kalu bukan bulan, kena ubah tempat undi la ... harap semua ahli pas telah memastikan tempat undi mereka ... adalah pas. ini untuk memberi peluang ke sorga ciptaan pas. undi roket dan mata lebam tak masuk sorga ye .... tukar sekarang tempat undi anda ....

sejahtera39 said...

itulh akal pendek...
xtau nak bezakan mana yang haq dan mana yang batil...asal pakai serbang aje islam...klu karpalsngk pakai serban pon dia terima...

bob, klu tuan nak cepat kesyurga bukan anut pas, tuan sepatutnya pegi jumpa ayah pin..dia pemimpin kerajaan langit...lg cepat sampai taxpayah pakai pas....

Anonymous said...

Dia dah jumpa syurga. Kesian kat Aflin dan yang lain-lain yang masih tak jumpa!

zaminc said...

bodoh tak reti diajar..

menganut bukan hanya untuk agama ajer...

sila rujuk kamus dewan